ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Без телевизионна реклама заради наводненията ще изкара тази предизборна кампания БСП, научи "Стандарт".
Лично соцлидерът Михаил Миков е спрял промотирането на червената идея в ефир, тъй като излизало скъпо на "Позитано" 20. Вместо да показват послания в праймтайма, червените пренасочили средствата за помощ на пострадалите в наводнените райони, пише още всекидневникът.
"Не сме планирали телевизионни клипове, коментира лаконично вчера медийният секретар на БСП Антон Кутев, водач на червената листа в Силистра. Близо 100 000 лв. са дарили социалистите до момента на бедстващи, като част от средствата са били от откриването на кампанията, а друга - от кандидати за депутати.