РЕТРО

Джулия Робъртс слабее с диета „Светофар”

Само в ПИК
Джулия Робъртс слабее с диета „Светофар”

Придържайте се към трицветното хранене, за да изглеждате на 50 като хубавата жена

Автор: Ретро
Дата
Дата
23326
Коментари
0
Джулия Робъртс слабее с диета „Светофар”

Не че ни липсва желание да свалим няколко излишни кила, но диетите се оказват непреодолимо досадни. На закуска яж точно това, на обед  - само онова, купи си аптекарска везна, за да мериш по 125 г варена риба за вечеря... Бррр! По-скоро човек ще отслабне от ядове и старание да подрежда менюто.

Какво ще кажете обаче, ако ви предложат много простичка диета, в която вие сами си съставяте хранителния режим и се ориентирате вдинствено по... светофара! Тази диета е разработена още през 1972 г. за лечение на затлъстяване при деца, а през 2006 г. се доказва като добър начин да се регулира хранителния режим и на възрастните. Мегазвездата Джулия Робъртс /47/ изготвя дневното си меню тъкмо по законите на диета „Светофар”.

Трицветното хранене разделя продуктите на три групи.

ЧЕРВЕНА - бъдете нащрек!

В тази категория попадат всички висококалорични и относително бедни на хранителни вещества продукти. Към тях трябва да посягаме рядко и да приемаме относително ограничени количества. Оптимално - веднъж седмично. Тук влизат сладки напитки, тестени сладкиши, млечен шоколад, месни полуфабрикати и колбаси, захар, сладка и конфитюри, сметана.

ЖЪЛТА - внимание!

Тук се нареждат висококалорични, но богати на полезни вещества продукти. Можем да ядем от тях всеки ден, но по един продукт от категория и в ограничени количества.

В тази група са червеното месо, пиле, риба, морски дарове; яйца, сирене, мляко, кисело мляко; варива, ядки; сушени плодове, мед, пълнозърнест хляб, мюсли, картофи, ориз, паста.

ЗЕЛЕНА - напред!

Огромен запас от полезни вещества при минимум калорийна стойност  - като цяло това са продукти с растителен произход. Можете да ядете колкото искате, 5 до 7 порции плодове и зеленчуци са в основата на дневното меню.

Избирайте: ябълки, круши, пъпеши, праскови, диня, ягоди, малини и др. подобни; консервирани плодове без захар; неподсладени плодови сокове (не повече от 250 мл на ден); зеле, карфиол, броколи, моркови, марули, краставици, домати, тиквички, цвекло, гъби, чушки, сладка царевица.

Няколко съвета:

1. Когато избирате, винаги предпочитайте продуктите от “зелената” група. Например, вместо сладко от ябълки (червено), вземете ябълково пюре (жълто) или салата от ябълки с кисело мляко и капка мед (зелено).

2. Ако ви е трудно да се лишите от “червените храни”, компенсирайте с няколко нюанса “зелено”. Към порцията кренвирши например, сложете голяма зелена салата, вместо картофено пюре или пък си направете спагети не със сметанов сос, а със зелен грах.

3. Контролирайте обема на порциите, когато посягате към храни от зелената и червената група. И не забравяйте, че колкото повече е преработен даден продукт, толкова по-голяма е вероятността да влиза в опасната за фигурата и здравето червена категория.

 

 

Менюто на холивудската звезда

 

В основата на менюто на Джулия Робъртс е сьомгата - варена, печена или задушена, а може дори от консерва. Мастните киселини, съдържащи се в тази риба са полезни за кожата, ноктите и косата. Освен това тя хапва ядки, семена, растителни мазнини. Плодовете и зеленчуците, които яде, са оцветени основно в жълто и зелено, защото са с най-нисък гликемичен индекс и така помагат за регулиране на теглото.

 

 

 

Напиши коментар »
(0)
Вашето мнение
Код за сигурност:
Кой е политикът, който се ползва с вашето доверие?
Седмичен хороскоп
Овен (20.03 - 20.04)
Преминавате кризисни моменти в работата си и разбирате кои са истинските ви приятели. Ангажирани сте с реализацията на работен план в петък. Некоректността на колега може да ви изненада, но това не е повод за тревоги. Настроението ви е променливо в събота и неделя. Изпитвате неудовлетворение от своя партньор или просто не знаете как да му покажете своите желания. Говорете, това е тайната на взаимоотношенията. Имате твърдото желание да наложите позициите си във вторник. Няма да се откажете от тях, както и да ви убеждават. Бъдете упорити, това поне го умеете перфектно.
ВИП рожденици
Вежди Рашидов
Вежди Рашидов
скулптор, бивш министър на културата
Става на: 66 години
Иван Вуцов
Иван Вуцов
бивш футболист, треньор
Става на: 78 години
Мирослав Найденов
Мирослав Найденов
бивш министър на земеделието
Става на: 49 години
Свилен Нейков
Свилен Нейков
треньор по гребане, бивш министър на спорта
Става на: 53 години

Една сутрин Щирлиц се буди в стая с решетки и без спомени от вечерта. Обмисля ситуацията, като си припомня инструкциите: "Сега, ако влезе някой в руска униформа, аз съм майор Исаев от Съветската армия. Ако влезе шваба в униформа от СС - аз съм оберщурмбанфюрер от СС Щирлиц."
След малко влиза санитарят на изтрезвителното и се усмихва лъчезарно:
- Как сте? Малeee как се бяхте напили снощи, другарю Тихонов.