Ексклузивно в ПИК! Нова отвя Би Ти Ви! Ани и Виктор мачкат Генка и Косьо сутрин - 35, 6 % срещу 17, 1 %!
Подозират Би Ти Ви в корпоративно лобиране и удари по бизнесмени в полза на други
Последвайте ни в Google News Showcase
Нова телевизия категорично "захлупи" по рейтинг конкурентите си от Би Ти Ви в навечерието на евроизборите. Особено в конкуренцията на сутрешните блокове.
WINBET – забавление онлайн с над 2000 слот игри! (18+)
Това сочат актуални данни на пийпълметричната компания "Медиарисърч", която осъществява мониторинг на гледаемостта на телевизиите у нас.
Хегемонията на Ани Цолола и Виктор Николаев над съперниците им в Би Ти Ви Генка Шикерова и Косьо Караджов е тотална и цифрите са недвусмислени. Вчера, 22 май, около 8 сутринта, данните на "Медиарисърч" показват 36, 4% рейтинг за Нова срещу 21, 7 % за Би Ти Ви. Сутрешният блок на държавната БНТ е далеч зад тях с 3, 6 %.
Днес сутринта около 8, 30 предимството на Цолова и Николаев бе още по-фрапантно - 35,6 % срещу 17, 1 % за Генка и Косьо.
Тоест сутрешният блок на Нова е гледан два пъти повече от конкурентната програма на Би Ти Ви!
"Шефовете са стреснати от резултатите, затова и вкарваме на екран двойка нови водещи", поясниха неофициално от Би Ти Ви.
От 2 юни бременната Шикерова и партньорът й Караджов ще бъдат сменени от Антон Хекимян и Биляна Гавазова. Дори шефът на новините и публицистиката на Би Ти Ви Венелин Петков призна, че разчитат на тях, защото имат "позитивно излъчване".
"Това е една от причините за краха на Генка и Косьо - те нямаха позитивно излъчване, особено Генка, която често се държеше арогантно с гостите, заяждаше се на дребно. Стоеше в ефир малко като Класната на Косьо, който пък си гълташе езика и не знаеше как да се държи в нейно присъствие", анализират провала екранни експерти.
Би Ти Ви по принцип боксува в новинарско-публицистичната си част и разчита предимно на успешните си шоу програми и сериали, показват рейтингите. Смята се, че в последните месеци собствениците (които и да са те) са позволили "диктат на нюзрума" - редакторите на предаванията и самите водещи решават изцяло какви ще са темите, кой да бъде "ударен" и как да бъде интерпретиран даден казус, като често се проявява неоправдана пристрастност.
Според анализатори зачестяват и случаите на "корпоративни удари" срещу определени бизнес среди в полза на други. В повечето случаи облагодетелствани са интересите на тъй наречения кръг около "Протестна мрежа" и партия "Зелените" за сметка на техните политически и икономически противници.