Вход
София
Времето в София 21 o C

Полезен съвет - как да се грижим за краката си през лятото

Полезен съвет - как да се грижим за краката си през лятото

на 10.06.2018
10596
0
Полезен съвет - как да се грижим за краката си през лятото
Автор: ПИК
10.06.2018
0
10596

Лятото вече е тук и започваме да заменяме кецовете и пантофите със сандали и чехли, дългите панталони с къси. Затова именно сега е времето да се погрижим за добрия вид на стъпалата и краката. Ето и някои от най-важните съвети.

Мед

Рецептата е лесна – смесвате мед и кафява захар или друг вид ексфолианти и намазвате ходилата със сместа. Ексфолирането предствалява процес, при който се отстранява горния слой мъртви клетки на кожата, с помощта на различни козметични средства. Медът е натурален продукт, затова е едно от най-добрите решения.

Овесена каша

Това е друг вид подходящ ексфолиант. Ако кожата ви е по-мека и чувствителна, най-хубаво би било да смесите овесена каша с мед или кисело мляко. Полученият продукт ще хидратира перфектно кожата на краката.

ГОРЕЩИ КАДРИ! Тази шведка покори мъжете в нета с дългите си крака!

ГОРЕЩИ КАДРИ! Тази шведка покори мъжете в нета с дългите си крака!

Манекенката от Швеция Ия Остергрен стана любимка на...

на 14.03.2018

Морска сол

Много пъти се е казвало, че морето има способността да лекува, и това е абсолютно вярно. Морската сол регенерира кожата и стимулира растежа на клетките. Натурален балсам от морска сол, кокосово масло, бадемово масло ще подейства страхотно на краката през лятото. 

Вода

Водата също е сред най-добрите лечители. През горещините е необходимо да се пие много вода, което ще има благоприятни ефекти и върху цялата кожа. Водата премахва токсините от тялото и помага за отслабване.

Упражнения

Естествено, физическата активност също е важен фактор за добрия вид на краката. Това не означава да прекарвате по цял ден във фитнеса, а просто да се движите повече през деня и да бъдете по-активни. Разхождайте се повече, избягвайте ескалатори и асансьори. Относно упражненията – правете ги сутрин след ставане и вечер, малко преди лягане, за не повече от 20 минути. Заложете на клякания, планкове, танци, а навън – скачане на въже.

източник: Тийнпроблем

Сподели:
свързани новини
Уникум! Горила ходи на два крака, изпитвала ужас от мръсни ръце (ВИДЕО) Уникум! Горила ходи на два крака, изпитвала ужас от мръсни ръце (ВИДЕО)
Горилата в Зоологическата градина на Филаделфия е...
на 19.03.2018
Напиши коментар »
(0)
Вашето мнение
Код за сигурност:
Последни новини
Най-важното
Най-четени
Най-коментирани
За кого ще гласувате, ако в момента се проведат парламентарни избори?
архив

Председателят на дисциплинарната комисия пита футболист:
- Как можехте да ритнете съдията в корема?
- Не съм виновен. В последния момент той се обърна...

няма нови новини
Днес: 338
hot
най-четени новини в момента
сега
2239
четат ПИК
сега
четат тази новина
ИЗВЪНРЕДНО В ПИК TV! Шефът на Агенция "Митници": Събрахме 3,7 млрд. лева от мита, това е доста повече от 2017-а
x
7 мита за слънчевия тен, на които да спрете да вярвате
x