Вход
София
Времето в София 21 o C

ПОЛЕЗНО! Седем неща, които да правите след 7 сутринта

ПОЛЕЗНО! Седем неща, които да правите след 7 сутринта

на 12.06.2018
12900
0
ПОЛЕЗНО! Седем неща, които да правите след 7 сутринта
Автор: ПИК
12.06.2018
0
12900

Вижте какво трябва да правите сутрин, преди 8 часа, ако искате да сте в добра форма и здрави. Става дума не за сложни или отнемащи време процедури, а за съвсем леки промени в ежедневните навици, които обаче имат огромна полза.

7-те най-ужасяващи истории за събуждане след запой

7-те най-ужасяващи истории за събуждане след запой

Дали това да загубите телефона си, докато сте пиян, е...

на 11.11.2013

1. Започнете деня с 5 минути медитация

Всъщност не става дума за класическото медитиране, при което някои хора изпадат дори в транс. Нито е нужно да владеете специални техники. В случая е важно след спокойния сън (най-добре да е минимум 7 часа) да не бързате да скачате от леглото. Бавно седнете на леглото, затворете очи и се концентрирайте за минута-две вътре в себе си. След това отворете очи, поемете дълбоко дъх и преместете вниманието извън тялото, към онова, което ви заобикаля. Тази кратка медитация ще ви помогне да повишите концентрацията си за целия ден и в същото време ще балансира емоциите вътре във вас.

2. Изпийте чаша вода с лимонов сок

Вероятно не чувате за първи път колко полезно е да се пие сутрин, на гладно, чаша топла вода със сока на половин лимон? Ще ви подскажем само, че е важно този навик да се превърне в ежедневие за вас. Комбинацията от лимон и топла вода повишава имунитета, тонизира цялото тяло (от кръвообращението до нервната система), стимулира диурезата, забавя дегенеративните процеси в ставите, реминерализира, алкализира, насърчава храносмилането. Запомнете само едно – водата трябва да е наистина топла, а не хладка, лимоновият сок се изцежда в момента и всичко се изпива веднага.

3.Малко физическа активност

Мобилно приложение ни позволява да поръчаме събуждане по телефона от непознат

Мобилно приложение ни позволява да поръчаме събуждане по телефона от непознат

Няма нищо социално в това да се събудим от пронизителна...

на 09.09.2014

Ясно е, че не всеки има възможност да тренира активно сутрин. А и според някои учени, натоварването на тялото веднага след събуждане не е здравословно. Но това съвсем не означава, че началото на деня ви трябва да е лениво. Физическата активност, след като сте се наспали, е препоръчителна. Тя буквално събужда тялото, стимулира обмяната на веществата и спомага за стопяване на мастните депа. Аеробните упражнения например са напълно подходящи за тази цел – разбира се, съобразени по трудност с възрастта и физическите възможности.

 4. Вземете си контрастен душ

Обливането със студена вода на цялото тяло сутрин е един от най-здравословните навици, който е добре да усвоите. Полезно е, защото стимулира сърдечносъдовата, имунната, лимфната и храносмилателната системи, и освен това подобрява метаболизма. Според американско проучване от 2007 г., редовните контрастни душове успешно помагат при депресия, тъй като студената вода активи- ра производството на неврохимикали, които повишават настроението и ни правят щастливи.

5. Крем за лицето, крем за тялото

Кремът за тяло се нанася след душа, като първо тялото се попива с леко потупване със суха кърпа. Избира се крем или лосион, в зависимост от индивидуалните нужди. Но не бързайте да обличате дрехи, а останете известно време голи, за да може кремът да проникне максимално в кожата. В това време нанесете последователно серум, околоочен крем и крем за лице. Тази козметика е не само за красота, но и за да се реактивира микроциркулацията, да се увеличат съпротивителните сили и да се отложи максимално стареенето на кожата.

Честото събуждане е по вредно от липсата на сън

Честото събуждане е по вредно от липсата на сън

Честото събуждане по време на сън може да се отрази много...

на 01.11.2015

6.Протеин за закуска

Според проф. Доналд Лейман от Университета в Илинойс, за организма е най-здравословно да стартира деня с протеиново хранене. Той конкретно препоръчва закуска, която да съдържа 30 г протеин, погълната 30 минути след събуждането. Обяснението му е, че този тип закуска създава по-продължително чувство за ситост и в същото време поддържа постоянните нива на захар в кръвта, което предотвратява остър пристъп на глад. Освен това протеините сутрин намаляват желанието за рафинирани въглехидрати, виновни за наднорменото тегло (бял хляб, кроасани, бисквити...). Според Лейман около 40% от калориите в перфектната закуска трябва да идват от протеини (2 яйца например или парче сирене).

7. Усмивка в огледалото

Когато човек започва деня с позитивна нагласа, то всичко му върви по-леко, а и това го прави по-качествен лидер/служител, твърдят специалистите. А усмихвайки се на себе си в огледалото толкова рано, извършваме нещо като психологическа терапия, която ни настройва да мислим само в положителна посока. Усмивката има и друг страничен ефект – подмладява лицето, тъй като активира различни мускули и изпълнява ролята на своеобразна лицева гимнастика.

източник: Розали.ком

Сподели:
Напиши коментар »
(0)
Вашето мнение
Код за сигурност:
Последни новини
Най-важното
Най-четени
Най-коментирани
За кого ще гласувате, ако в момента се проведат парламентарни избори?
архив

Пътен полицай спрял шофьор за това, че не спазил пътен знак.
- Знаете ли защо ви спрях? - попитал той.
- Аз намалих скоростта, нали? - отвърнал шофьорът.
- Но на знак „стоп" трябва да спрете.
- Да спра, да намаля скоростта, има ли разлика?
Полицаят толкова се ядосал, че извадил палката си и започнал
да удря шофьора по главата, викайки:
- Е, да спра ли искате или да намаля скоростта?!

няма нови новини
Днес: 336
hot
най-четени новини в момента
сега
2203
четат ПИК
сега
четат тази новина
ИЗВЪНРЕДНО В ПИК TV! Шефът на Агенция "Митници": Събрахме 3,7 млрд. лева от мита, това е доста повече от 2017-а
x
7 мита за слънчевия тен, на които да спрете да вярвате
x