ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Държавният глава Росен Плевнелиев ще вземе участие в церемонията за връчването на Годишните награди за отговорен бизнес за 2015 година. Това съобщиха от прессекретариата на държавния глава.
Традиционният конкурс на Българския форум на бизнес лидерите (БФБЛ)се провежда за тринадесети път и отличава компаниите с най-сериозен принос към корпоративната социална отговорност в България. Президентът Росен Плевнелиев ще връчи отличията в категорията „Инвеститор в обществото“. Тържествената церемония ще се състои в зала „Роял“ на „София Хотел Балкан“.
Отличията на БФЛБ имат за цел да популяризират социалноотговорното поведение на бизнеса в България. Те са признание за усилията на тези компании, които развиват успешно проекти в областта на корпоративната социална отговорност и същевременно се стремят да насърчат останалите бизнес представители да развиват активна социална политика. Годишните награди на БФБЛ са национални и за тях могат да бъдат номинирани компании от цялата страна, независимо от техните големина и сфера на дейност.
Награди се раздават в следните 6 категории:
Инвеститор в обществото – отличава компанията с най-сериозни бизнес практики, насочени към дългосрочно социално развитие и просперитет на общността, в която функционира, или на цялото общество.
Инвеститор в околната среда – отличава компанията с най-активна дейност за опазване на околната среда, създаване и използване на екологично чисти продукти или технологии.
Инвеститор в човешкия капитал и условията на труд – поощрява успеха на компании, които се стремят към устойчиво развитие чрез непрекъснат професионален растеж на своите служители и реализират практически стъпки за подобряване условията на труд.
Инвеститор в знанието – отличава компаниите, които работят усилено за повишаване качеството на образованието, подобряване квалификацията на младите хора в България и подпомагане на научната и изследователската дейност.
Награда за маркетинг, свързан с кауза - отличават се компании, които, рекламирайки своя продукт или услуга, в същото време декларират подкрепата си за определена социална кауза. Tя може да е материална (част от цената на продукта или услугата се отделя в полза на каузата), може и да е само под формата на добро послание, насочено към клиентите. Така потребителите не само се присъединяват към социално отговорното поведение на компанията, но и научават повече за нуждите на обществото.
Най-добра социална политика на малко или средно предприятие.