ГОРЕЩО
ДПС-Ново начало на митинг в защита на стабилността в държавата
Радомир Чолаков: Не произвеждаме достатъчно храна
Радев трябва да бъде спрян
РАДЕВ АКТИВИРА ДЕЖУРНОТО СИ ПРОКСИ: Имало ли е разследване за корупция срещу Демерджиев, унищожено при назначението му в служебния кабинет?
Даниел Митов: Два влекача са в готовност да изтеглят танкера, блокиран край Ахтопол - не е опасен
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
60 процента от избирателите в малките населени места не знаят, че на 25 октомври ще има и референдум за електронно гласуване, каза социологът Боряна Димитрова по Нова ТВ.
препоръчано
Гостенката посочи, че кампанията е вяла и в селата и малките градове се провежда така нареченият директен маркетинг.
„Предлагат се екскурзии, боб, леща, дърва и други материални блага“, поясни тя.
В ефир бяха представени и данни от проучване на агенцията Алфа рисърч. 10 от анкетираните казват, че са получавали предложения за продаване на гласовете си, а три на сто по-малко одобряват тази практика.


