РЕТРО

Стоп на косопада със супер меню

Само в ПИК
Стоп на косопада със супер меню

Автор: Ретро
Дата
Дата
143157
Коментари
1
Стоп на косопада със супер меню

Загубата на коса е често срещан проблем при жените, особено в по-напреднала възраст. Едва ли има дама, която поне веднъж в живота си не се е сблъсквала с този неприятен проблем. Косопадът може да се дължи на много неща – стрес, смяна на сезоните и на остаряването – косата оредява с 30% след 60-тата година..

Ако в момента вие се борите с прекаленото падане на косата ви, опитайте да се справите с проблема по напълно естествен начин и заложете на храната.

Всъщност всичко, което трябва да направите, е да наблегнете на някои определени храни. Промяната в хранителния режим може да се окаже лесен начин да се справите с косопада.

Ето и кои са храните, гарантиращи здрава коса и предотвратяващи косопада. Не ги забравяйте, когато се храните!

1. Сьомга. Сьомгата е богата на омега-3 мастни киселини, които я превръщат в една от най-добрите храни, предотвратяващи загубата на коса. Храните, съдържащи омега-3 мастни киселини, са не само добри за вашия мозък, но също така и за вашата коса. Други подходящи храни са: риба тон, орехи и къдраво зеле.

2. Спанак. Този листен зеленчук е пълен с витамини, антиоксиданти и минерали, които го правят идеален за предотвратяване на косопада. Спанакът също така подпомага храносмилането, както и подхранва очите и костите. Изненадващо, спанакът всъщност е по-здравословен, когато е сготвен или направен на сок. Така че опитвайте да ядете спанак по различни начини, не само в салата.

3. Овес. Овесената каша е идеална за закуска, но освен това тя е и една от малко известните храни, които се борят с косопада. Овесът е добър хранителен източник на биотин – витамин, който има отлично действие върху косата и здравето на скалпа. Ползите от овеса обаче не свършват с това – той помага за овладяване на апетита, подобряване на имунната система, както и за контролиране на кръвното налягане.

4. Моркови. Оранжевите зеленчуци помагат за произвеждането на масла, които поддържат скалпа. Тези масла са особено важни, когато човек има проблем с косопада. В морковите се съдържа витамин А, а неговият дефицит се свързва с изтъняването и загубата на коса. Също така може да получите здравословна доза бета-каротин от сладките картофи, мангото и тиквата.

5. Леща. Лещата е друг добър източник на важни витамини и минерали, които са от ключово значение за предотвратяване загубата на коса. Ако сте веган или вегетарианец, консумирайте повече леща и боб. Опитайте също така с тофу, кисело мляко или фъстъци.

 

 

 

Напиши коментар »
(1)
1
глупости,ако знаете колко сок съм изпила от моркови и пак капе.
Вашето мнение
Код за сигурност:
За кого бихте гласували, ако днес се проведат парламентарни избори?
Седмичен хороскоп
Овен (20.03 - 20.04)
Не трябва да разчитате много на съдбата през следващите седем дни. Тя няма да ви направи подаръци, трябва сами да се потрудите. Но затова пък усилията, положени сега, дават добри резултати. Парите идват и си отиват. Вие се ядосвате за някои ненужни покупки в събота. На моменти не знаете да спрете, затова е желателно да имате до себе си добър консултант, който да ви ограничава в харченето. Внимавайте пред кого и какво споделяте, защото завистниците са наострили уши и само чакат удобен момент за удар под кръста. Ще се разочаровате от приятелска лъжа и няма да простите.
ВИП рожденици
д-р Ангел Кунчев
д-р Ангел Кунчев
епидемиолог №1
Става на: 58 години
Емил Хърсев
Емил Хърсев
финансист
Става на: 56 години
Павел Писарев
Павел Писарев
публицист, бивш генерален директор на БНТ
Става на: 83 години

Една блондинка отива в туристическа агенция и пита: - Искам един билет до Париж. - А с коя компания искате да летите? Днес имаме 13 компании за Париж. - Не искам никакви компании, ще си летя сама!