РЕТРО

Стоп на косопада със супер меню

Само в ПИК
Стоп на косопада със супер меню

Автор: Ретро
Дата
Дата
143343
Коментари
1
Стоп на косопада със супер меню

Загубата на коса е често срещан проблем при жените, особено в по-напреднала възраст. Едва ли има дама, която поне веднъж в живота си не се е сблъсквала с този неприятен проблем. Косопадът може да се дължи на много неща – стрес, смяна на сезоните и на остаряването – косата оредява с 30% след 60-тата година..

Ако в момента вие се борите с прекаленото падане на косата ви, опитайте да се справите с проблема по напълно естествен начин и заложете на храната.

Всъщност всичко, което трябва да направите, е да наблегнете на някои определени храни. Промяната в хранителния режим може да се окаже лесен начин да се справите с косопада.

Ето и кои са храните, гарантиращи здрава коса и предотвратяващи косопада. Не ги забравяйте, когато се храните!

1. Сьомга. Сьомгата е богата на омега-3 мастни киселини, които я превръщат в една от най-добрите храни, предотвратяващи загубата на коса. Храните, съдържащи омега-3 мастни киселини, са не само добри за вашия мозък, но също така и за вашата коса. Други подходящи храни са: риба тон, орехи и къдраво зеле.

2. Спанак. Този листен зеленчук е пълен с витамини, антиоксиданти и минерали, които го правят идеален за предотвратяване на косопада. Спанакът също така подпомага храносмилането, както и подхранва очите и костите. Изненадващо, спанакът всъщност е по-здравословен, когато е сготвен или направен на сок. Така че опитвайте да ядете спанак по различни начини, не само в салата.

3. Овес. Овесената каша е идеална за закуска, но освен това тя е и една от малко известните храни, които се борят с косопада. Овесът е добър хранителен източник на биотин – витамин, който има отлично действие върху косата и здравето на скалпа. Ползите от овеса обаче не свършват с това – той помага за овладяване на апетита, подобряване на имунната система, както и за контролиране на кръвното налягане.

4. Моркови. Оранжевите зеленчуци помагат за произвеждането на масла, които поддържат скалпа. Тези масла са особено важни, когато човек има проблем с косопада. В морковите се съдържа витамин А, а неговият дефицит се свързва с изтъняването и загубата на коса. Също така може да получите здравословна доза бета-каротин от сладките картофи, мангото и тиквата.

5. Леща. Лещата е друг добър източник на важни витамини и минерали, които са от ключово значение за предотвратяване загубата на коса. Ако сте веган или вегетарианец, консумирайте повече леща и боб. Опитайте също така с тофу, кисело мляко или фъстъци.

 

 

 

Напиши коментар »
(1)
1
глупости,ако знаете колко сок съм изпила от моркови и пак капе.
Вашето мнение
Код за сигурност:
Виж всички най-четени
Кой е политикът, който се ползва с вашето доверие?
Седмичен хороскоп
Овен (20.03 - 20.04)
Преминавате кризисни моменти в работата си и разбирате кои са истинските ви приятели. Ангажирани сте с реализацията на работен план в петък. Некоректността на колега може да ви изненада, но това не е повод за тревоги. Настроението ви е променливо в събота и неделя. Изпитвате неудовлетворение от своя партньор или просто не знаете как да му покажете своите желания. Говорете, това е тайната на взаимоотношенията. Имате твърдото желание да наложите позициите си във вторник. Няма да се откажете от тях, както и да ви убеждават. Бъдете упорити, това поне го умеете перфектно.
ВИП рожденици
Александър Кипров
Александър Кипров
композитор
Става на: 67 години
д-р Иван Кокалов
д-р Иван Кокалов
вицепрезидент на КНСБ
Става на: 64 години
проф. Боян Биолчев
проф. Боян Биолчев
писател, литературовед
Става на: 75 години

- Липсва ми старата работа.
- Къде си работил преди?
- Никъде.