ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Столичният ВиК оператор стартира нова услуга - информиране чрез смс-и за планирани прекъсвания на водоснабдяването. От 1 юли всеки може да заяви получаването на съобщения за планирани спирания на специфичен адрес, след като се регистрира на официалния уебсайт на компанията.
Услугата е напълно безплатна и лесно достъпна като се изисква регистрация на www.sofiyskavoda.bg с клиентски номер, номер на мобилния телефон и посочване на точен адрес.
Известяването чрез смс е следващата последователна стъпка за навременното и точно информиране на жителите на столицата за планирани спирания на водата. Повече от 60 000 абонати вече използват услугата за получаване на електронни писма за планирани прекъсвания. Освен това клиентите на дружеството имат възможността за подаване на сигнали за аварии и визуализацията на планови ремонти и ВиК дейности в София чрез интерактивна програма, която използва географско-информационната система (ГИС). Въвеждането на съобщения чрез смс е поредната иновация на „Софийска вода“ АД във ВиК сектора на България с цел навременно информиране на клиентите за дейности по мрежата, за които се налага временно прекъсване на водоснабдяването.
Всяка година дружеството се стреми към подобряване на обслужването с фокус върху удовлетвореността на клиентите, включително с осигуряването на онлайн услуги. Клиентите, които подкрепиха зелената ни инициатива за отказ от хартиена фактура и получаване на електронна, надвишават 80 000, а 9500 подават всеки месец данните от водомерите си чрез уебстраницата на компанията.
„Софийска вода“ АД е част от групата „Веолия“ и основава дейността си на постоянно повишаване на качеството на предоставяните услуги за над 1 400 000 жители на София и на територията на концесионната област.