Последвайте ни в Google News Showcase
Дизайнерът Стела Маккартни покани приятелката си, певицата Алиша Кийс, да участва в благотворителна рекламна кампания за повишаване на осведомеността за рака на гърдата.
Това не е просто разговор между приятелки. Кийс е знаменитост, а афро-американските жени, според статистиката, са най-често диагностицирани с рак на гърдата. Смъртността на афро-американските жени от рака на гърдата е с 42% по-висока от тази на белите жени.
Стела Маккартни също не е безразлична, "Причината за високата смъртност е, че жените нямат възможност да научат и да диагностицират болестта на ранен етап и да получат нужното лечение. Това ме насърчи да говоря с Алиша. Попитах я дали ще иска да го обсъди публично", коментира тя.
Като част от кампанията Маккартни въведе сутиена "Ophelia Whistling" и бански костюм в модерен розов цвят. Цената на сутиена е 125 долара, а цената на банскя е 155 долара.
Приходите от продажбите ще отидат в подкрепа на диагностичния център в Харлем, родния регион на Алиша Кийс.
WINBET – Ранно изплащане за брой голове за първи път в България! (18+)