ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Анкетите не са практически приложими. Не може подобна информация да се дава просто ей така. Това каза адв. д-р Мария Петрова, управител на кантора по медицинско право, по повод идеята на здравното министерство проучването на удовлетвореността на пациентите от здравните услуги да се прави от анкетьори по телефона.
"Начинът, по който са формулирани въпросите, не дава възможност за адекватен отговор. Не може да се противопоставят пациенти и лекари по такъв начин", подчерта тя в ефира на БНТ.
Председателят на Центъра за защита на правата в здравеопазването д-р Стойчо Кацаров заяви, че трябва да има метод за определяне на това доволен ли е пациентът от качеството на здравеопазването или не. Според него обаче с анкетите се цели в резултат на отговора на въпросите да се прекратяват договори със здравни заведения.