Последвайте ни в Google News Showcase
В сряда в 17, 30 ч. получих есемес, че дебитната ми карта е блокирана от съображения за сигурност и да се обадя за повече информация на колцентъра им. Започнах да звъня. Чаках на слушалката близо 30 минути – нищо. Накрая ми казаха да се запиша на гласова поща и да си оставя телефона. Непременно щели да ми се обадят до 2 часа. От умрял писмо! Естествено никой не ми се обади. Офисите на банките вече бяха затворени, а аз имах в джоба си 2 лв. Защо ми пратиха въпросния есемес след работно време, а не например час по-рано, за да мога да реагирам. Живея сам и ако колега не ми беше дал пари назаем, какво щях да правя?
WINBET – Ултра завишени коефициенти за топ спортни събития (18+)
И най-вече – кога в тази сбъркана държава ще има коректност и уважение към клиента. Защо от колцентъра на фамозната банка не изпълниха обещанието си и ме пратиха за зелен хайвер, като въобще не ми върнаха обаждането. Дори се оказаха лъжци. Когато на другия ден се свързах с тях, най-нагло отговориха, че ме търсили, но не могли да се свържат с мен. Цинизъм и наглост е това вашето, ДСК.
В. Йорданов, София