ВАЖНО! Връщат ни парите, ако хотелът ни прецака почивката

Животът днес

ВАЖНО! Връщат ни парите, ако хотелът ни прецака почивката

25521
на 09.04.2018
ВАЖНО! Връщат ни парите, ако хотелът ни прецака почивката
Автор:   ПИК

Последвайте ни в Google News Showcase

Туристи останаха с празни джобове и очаквания да получат парите си след провалена почивка във Велинград. Преди дни ви разказахме как група от около 20 души, сред които и деца, напуснаха хотел посред нощ, заради мизерни условия. На недоволните клиенти беше обещано, че ще получат парите си от сайта, през който са резервирали ваканцията си. И до днес обаче това не се е случило.

WINBET – най-голямото разнообразие от игри и джакпоти! (18+)

препоръчано

„От миналата седмица работим по този случай. Целта е са да бъдат заличени максимално неприятностите, които са претърпели тези хора и преди всичко да получат обратно парите си, каквото обещание хотелиерът даде. И за част от туристите то е спазено. Допускам, че благодарение на нашата намеса, още след празниците, ще се предприемат действия и те ще си получат парите обратно”. Така коментира в студиото на „Здравей, България” председателят на Комисията за защита на потребителите (КЗП) Димитър Маргаритов случаят с провалената почивка на български туристи във Велинград.

По думите му хотелът бил проверяван и преди, като и тогава условията за добра хигиена не отговаряли на изискванията.

„Очевидно това е проблемен обект. Тук ще бъдат съставени актове, най-малкото два на брой, от гледна точка на несъвпадането на категоризацията с това, което се предоставя като услуги. Глобите варират от 1000 до 5000 лв. като ние някъде по средата фиксираме санкцията”, добави Маргаритов като поясни, че хотелът не може да бъде затворен и единствено подлежи на финансова санкция от страна на Комисията за защита на потребителите.

По думите му, комисията извършва проверка при сигнал. И посъветва, че недоволният турист може да направи снимка и да изиска да се направи протокол, който да се подпише от хотела, особено ако става въпрос за голяма група.

"При неотговаряне на стандартите в хотелите от здравна и хранителна част, трябва да има сигнали и проверки. Повечето хотели не се затварят просто така, но могат да се глобят. Най-масовите грешки към потребителите не са в сектор туризъм. Под 5 % от всички сигнали са за туристически обекти", каза още Маргаритов.

"Ако някой хотел не отговаря на заявените стандарти, могат да ви върнат парите. Практически когато не може да се изпълни това, което е обещано, трябва да има обезщетение", посъветва шефът на КЗП. "Често хотелиери избират да предложат нов безплатен престой, пред връщане на сумата", допълни той. "Ако имате проблем като потребители, но сте в чужбина, отново можете да потърсите Комисията", завърши Димитър Маргаритов.



Следвайте ПИК в Телеграм и Туитър

Сподели:
Бомба x
ХОРОСКОПЪТ НА АЛЕНА ЗА ПЕТЪК: Големи житейски промени за Раците, Близнаците - разсеяни в офиса ХОРОСКОПЪТ НА АЛЕНА ЗА ПЕТЪК: Големи житейски промени за Раците, Близнаците - разсеяни в офиса
ПИК TV x
САМО В ПИК! Шутът на Киро с тъпа провокация - Найо Тицин нападна жена, крещи обиди в лицето й! Петков гледа безучастно и пита: Снимахте ли ме, докато си хапвах (ВИДЕО) САМО В ПИК! Шутът на Киро с тъпа провокация - Найо Тицин нападна жена, крещи обиди в лицето й! Петков гледа безучастно и пита: Снимахте ли ме, докато си хапвах (ВИДЕО)
ново
Днес: 3
hot
най-четени новини в момента
Сега
-
четат ПИК