Вода газим, жадни ходим: От 138 минерални находища използваме 13

Икономика

Вода газим, жадни ходим: От 138 минерални находища използваме 13

7621
на 28.04.2017
Вода газим, жадни ходим: От 138 минерални находища използваме 13
Автор:   ПИК

Качеството и здравословният избор, а не цената са факторите, които мотивират българина при избора на вода, смята Жана Величкова

Последвайте ни в Google News Showcase

138 са находищата на минерална вода с утвръдени експлоатационни характеристики, а ние работим само на 13 от тях. Това каза Жана Величкова, изп. директор на "Асоциация на производителите на безалкохолни напитки", в студиото на телевизия „Блумбърг”. 

WINBET – Ултра завишени коефициенти за топ спортни събития (18+)

препоръчано

"Потенциалът е огромен. Трябва да се направи стабилна среда. Вместо постоянните спекулации на едно находище, където вече има утвърдена марка и бранд, някой да иска паразитиращо да прави бизнес, трябва да се инвестира именно в тези свободни ресурси", допълни Величкова. ​

Според нея, България притежава минерална вода от може би почти всички видове срещани води. Разполагаме с изключително многообразие на води, но регулаторната рамка в нашия сектор няма аналог в Европа. Има много бюрократични препятствия за развиване на бизнеса и няма точни, унифицирани правила. Свидетели сме на бездушно отношение. Ние никога не сме претендирали за субсидии и финансиране, но няма дори програма за промоция на минералните води на България.

На въпроса дали браншът на бутилираните води в България е атрактивен за чуждестранните инвеститори Величкова отговори утвърдително и заяви, че в асоциацията се получават множество запитвания, но когато бъде обобщена информацията за начина, по който се регулира сектора и сложните режими, на които подлежат различните типове води, интересът на инвеститорите спада. 

"Важно е и подкрепяме устойчивите инвестиции и смятаме, че заедно трябва да изградим онези чисти и несменяеми правила, които да гарантират устойчива и силна среда за правене на бизнес. Тогава ще дойдат и по-добрите резултати", каза Величкова. 

Тя бе категорична, че българският потребител е изключително чувствителен и базира своето доверие, като клиент изключително на качеството на водата, подчерта гостът. "97% от анкетираните заявяват, че марката, компанията е тази, която отговаря за това да им бъде доставян качествен продукт. Качеството и здравословният избор, а не цената са факторите, които мотивират българина при избора на вода", завърши представителката на браншовата организация.

 

 

 

Следвайте ПИК в Телеграм и Туитър

Сподели:
Бомба x
САМО В ПИК: Топ хороскопът на Алена за 18 април - денят носи успех за Телците, Стрелците имат възможност да попълнят банковата си сметка САМО В ПИК: Топ хороскопът на Алена за 18 април - денят носи успех за Телците, Стрелците имат възможност да попълнят банковата си сметка
ПИК TV x
ПЪРВО В ПИК TV! Борисов скочи на Радев: Паметта му е много къса - помня ярките политически фигури в неговите кабинети! Изобщо не ме интересува кой ще е външният министър - да остане сегашният! (ВИДЕО) ПЪРВО В ПИК TV! Борисов скочи на Радев: Паметта му е много къса - помня ярките политически фигури в неговите кабинети! Изобщо не ме интересува кой ще е външният министър - да остане сегашният! (ВИДЕО)
ново
Днес: 54
hot
най-четени новини в момента
Сега
-
четат ПИК