Последвайте ни в Google News Showcase
Предизборната кампания беше интересна и по някакъв начин парадоксална – хем беше сравнително спокойна, особено на база на очакванията ни за трудна и компроматна кампания, хем въпреки че беше спокойна, имаше повече нарушения от обикновено в традиционните форми на агитация. Това каза председателят на Съвета за електронни медии Георги Лозанов.
WINBET – 3 начални бонуса + 3 подаръка за Спорт, Казино и Live Казино! (18+)
Той даде брифинг, на който СЕМ и Централната избирателна комисия представиха финалния доклад от специализирания мониторинг върху дейността на доставчици на медийни услуги при отразяването на предизборната кампания за 43-то Народно събрание.
„От начало това ми се струваше като парадокс, после си дадох сметка, че може би едното е обяснение на другото, защото има едно общо усещане за слаба ефективност на т.нар. медийна агитация и тази слаба ефективност кара създателите на агитационните форми да търсят рискови начини да попаднат в центъра на вниманието и да атакуват съзнанието на аудиторията”, каза още Лозанов.
По думите му кампанията е била вяла заради това, че не сме излизали от предизборна кампания от много отдавна – повече от година. Лозанов даде за пример протестите, които са част от политическия диалог и имат отношение към бъдещия вот, както и с предходните избори. „Всичко това е част от една голяма предизборна кампания, която накрая вече доведе до резултата в тези избори”, обясни още Лозанов.