ЕВТИН ЦИРК! Би Ти Ви и Нова се надлъгват кое шоу е по-гледано - ВИП брадър или "Сървайвър"?! Пускат взаимоизключващи се данни, за да примамят рекламодатели
Последвайте ни в Google News Showcase
Пълна шизофрения обзе двете "национални" телевизии - Би Ти Ви и Нова, в абсурдната им битка за по-висок рейтинг и респективно: по-тлъсти приходи от рекламодателите!
WINBET – най-голямото разнообразие от игри и джакпоти! (18+)
Двете медии обявиха едновременно, че са се преборили една друга в сакралния ден 15 септември, когато започнаха двете им суперскъпи и супертъпи продукции "Вип Брадър" и "Сървайвър".
Ето какви взаимоизключващи се мейли разпратиха конкурентите до медиите.
"Категоричен победител в битката за зрителско внимание - така може да се определи първият епизод на VIP Brother 2014. Според данните на независимата международна пийпълметрична агенция Nielsen (Mediaresearch) "Нова" е най-гледаният тв канал в България в часовия интервал 20,00 - 23,22 ч.
С дял от 38,8% от всички зрители в активна възраст (18-49 години), гледали телевизия по това време, "Нова" се оказва с почти 2 пъти по-голяма аудитория от втората телевизия в класацията - bTV (с дял от 20,9%)", тръбят в прессъобщението си от Нова телевизия", пишат триумфално от Нова.
Да си каже човек - бря, тази простотия "брадърите", фрашкана с гейове и изкукали пенсионерки, вярно е много гледана?!
Да де, но само пет минути по-късно пристига мейл от Би Ти Ви.
"Първият епизод на най-очакваното приключенско шоу в България "Survivor: Камбоджа" е фаворитът на аудиторията в понеделник вечер, 15 септември. С разлика от 45% сред активната аудитория на възраст 18-49 г. и над 50% сред младата аудитория на възраст 18-34 г. спрямо следващата в класацията телевизия "Survivor: Камбоджа" даде началото на най-голямото приключение в българския ефир тази есен."
Четеш, четеш и ти иде да се пощипеш - жив ли си, не си ли... Но щом има рекламодатели, склонни да се хванат на подобен евтин цирк и да пилеят многомилионни бюджети - тяхна си работа!