Последвайте ни в Google News Showcase
Клиентът в хотела винаги е прав. Дори когато се жалва за абсурдни неща. Служителите на рецепциите са се наслушали и нагледали на всякакви претенции.
Ето 10 от най-неочакваните оплаквания, подадени от гостите.
1. "Резервирахме екскурзия до воден парк, но никой не ни каза, че трябва да си носим бански и хавлии. Предполагахме, че ще са включени в цената".
2. "Плажът беше прекалено песъчлив. Трябваше да чистим всичко, когато се върнем в стаята".
3. "Открихме, че пясъкът не беше като този в брошурата. В брошурата ви пясъкът изглежда бял, но всъщност беше по-скоро жълт".
4. "Не трябва да разрешават припичането по монокини на плажа. Съпругът ми много се разсейваше, а просто искаше да релаксира".
5. "Никой не ни каза, че във водата ще има риби. Децата се изплашиха".
6. "Според брошурата кухнята е напълно оборудвана, но нямаше резачка за яйца".
7. "По време на почивката ни в Испания имахме проблеми с таксиметровите шофьори, защото всички бяха испанци. Рецепционистката говореше испански, храната беше испанска. Никой не ни каза, че ще има толкова чужденци".
8. "Трябваше да се наредим на опашка на открито, за да хванем кораба, и нямаше климатик".
9. „Ухапа ме комар. Никой не ми е казвал, че те хапят. В брошурата не бяха споменати никакви комари".
10. "С годеника ми помолихме за стая с две отделни легла при резервацията, но вместо това ни сложиха в стая с едно голямо легло. Ще ви държим отговорни и искаме да бъдем обезщетени поради факта, че забременях. Това нямаше да се случи, ако ни бяхте сложили в стаята, която резервирахме".
WINBET – 3 начални бонуса + 3 подаръка за Спорт, Казино и Live Казино! (18+)