ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
ЕВН си търси съветници. Компанията набира кандидати за втори мандат на т. нар. „Клиентски съвет“ - неформален орган, който дава съвети и препоръки как да се подобри работата с клиенитите, пише Марица.бг.
ЕВН България стартира „Клиентски съвет“ през есента на 2013 г. под мотото „Вашите идеи създават промяна“. От тогава досега се проведоха 4 заседания на „Клиентския съвет“.
За тези две години участниците в „Клиентски съвет“ генерираха над 40 предложения към компанията, част от които са вече изпълнени.
Сред реализираните предложения са преработване на част от информацията на интернет страницата на компанията, в интернет платформата за плащания „EVN Онлайн плюс“, опростяване на формулярите и др, посочват от дружеството.
Участието в съвета е доброволно и безвъзмездно, като компанията покрива единствено пътните разноски от и до мястото на срещите.


