Последвайте ни в Google News Showcase
Телевизорите са едни от устройствата, които по най-добър начин се възползват от предимствата на най-новите технологии в индустрията. Само преди няколко години използвахме обемисти модели със слабо качество на картината и аналогов сигнал, а сега вече сме оборудвали жилището си големи ултратънки модели с Full HD резолюция, достъп до интернет, жестови команди и др. Въпреки тези иновации, обаче продажбите им не са толкова високи, колкото много анализатори очакват и причината за това са смартфоните и таблетите, но също и популярните онлайн стрийминг услуги.
WINBET – Ранно изплащане за брой голове за първи път в България! (18+)
Именно достъпът до интернет е именно онзи компонент, който водещите компании ще използват, за да променят тази ситуация, предаде TechRadar. Smart TV моделите вече не са толкова атрактивни, тъй като потребителите вече използват разнообразни приложения, за да задоволят своите мултимедийни нужди. Бъдещите ни телевизори все повече ще се превръщат в интерактивни портали за достъп до всички филми, игри и онлайн услуги, които обичаме. Малки джаджи като Chromecast са не само евтини, но също така лесни за използване и осигуряват поддръжка за Wi-Fi.
Благодарение на тях потребителите могат да синхронизират своите файлове между няколко устройства, а също да свързват мобилните си устройства с големите дисплеи на телевизорите си. По този начин приложенията и социалните функции ще стават все по-неизменна част от следващото поколение модели на популярните производители. Сензорните панели на смартфони и таблети също така ги правят много по-лесни за взаимодействие и употреба, което ни кара да гледаме все по-често на тях любимите си телевизионни предавания и филми.
Много важен момент от функционалността на телевизорите е да ни позволяват лесно да откриваме интересно съдържание в интернет. От своя страна това означава всеки един бранд да разработи собствено софтуерно решение, което много по-бързо и ефективно да ни препоръчва съдържание, което харесваме. При всички положения това е сфера, която в следващите години в най-голяма степен ще илюстрира конкуренцията в сектора.
Всички тези фактори и тенденции ще променят изцяло възможностите на устройствата, като ги направят по-отворени и полезни за самите потребители. Възможностите за персонализация, личните предпочитания, синхронизацията между няколко устройства са именно компонентите, които ще доведат до следващата голяма иновация в този сегмент. Не бива да забравяме също цената, тъй като тя има ключово значение за избора на потребителите, а съвременните технологии имат потенциала да позволят да видим ново поколение функционални телевизори на достъпни цени на пазара.
Източник: digital.bg