Кога компаниите печелят от своите постове във Facebook и Twitter

Джаджи

Кога компаниите печелят от своите постове във Facebook и Twitter

4509
на 30.09.2014
Кога компаниите печелят от своите постове във Facebook и Twitter
Автор:   ПИК

Последвайте ни в Google News Showcase

Социалните медии са по-скоро форма на изкуството, отколкото един непрекъснат научен експеримент. Предоставянето на правилното послание към правилната аудитория в точното време е ключов определящ фактор за успеха на почти всяка актуализация, туит или пост.

WINBET – 3 начални бонуса + 3 подаръка за Спорт, Казино и Live Казино! (18+)

препоръчано

 

Повечето специалисти по маркетинг, търговските марки и медиите, които използват социалните медии не играят на тъмно. Те са се научили да разчитат на автоматизирани инструменти, да разчитат данни от предишни кампании и данни в реално време, за да разберат кога техните постове в Twitter, Facebook и другите платформи ще имат най-голям ефект.

 

Важно е всяка компания да изготви план за дейността си в Twitter и Facebook. Нищо обаче не е сигурно в този свят, особено по отношение на социалните медии, така че освен следването на добре проектиран план компаниите трябва и да са напълно наясно, че може да възникнат неочаквани възможности и да се подготвят за тях.

 

От CIO ще разберем кога компаниите печелят от постовете си във Facebook и Twitter:

 

Според това правило, от всеки 10 туита или Facebook мнения, пет трябва да са от вашите потребители, за да покажете, че вашата аудитория има значение за вас, три трябва да съдържат съдържание, създадено с компанията ви и две трябва да съдържат нещо лично необвързано с работата ви за да „очовечите“ вашата марка.

 

Графикът на пускане на коментари не трябва да се превръща в закон. Експериментирайте и анализирайте резултатите, за да разберете как стоят нещата при вас и вашата компания.

 

- Twitter: 14 пъти на ден през работните дни в интервала от обяд до 10 часа вечерта и никога не повече от веднъж на час. В събота и неделя седем пъти на ден в интервала от 3 ​​часа до 9 часа вечерта.

- Facebook: Два пъти на ден, седем дни в седмицата в интервала от 10 часа до 3 часа следобед.

- LinkedIn: Един път на ден в 08 часа сутринта, без събота и неделя.

 

Коментарите и споделянията представляват по-голямата част от общата социална ангажираност към марките във Facebook. Докато обаче харесванията все още са най-популярната форма на ангажираност, те продължават да намаляват като цяло.

 

Коментарите и споделянията се движат нагоре като спрямо предходната година те са се увеличили с 16 % и с 40 на сто спрямо предходното тримесечие. Освен това публикациите с изображения продължават да ангажират публиката като цяло, но интереса към тях също намаля. Текстовите съобщения и видеоклиповете печелят най-голям интерес сред потребителите на Facebook. Това означава, че съдържанието е от голямо значение.

 

Facebook потребителите коментират, споделят и харесват мнения най-много в петък. В петък се генерират със 17 % повече коментари, с 16 % повече харесвания и с 16 % повече споделяния спрямо останалите дни. Анализаторите съветват, че през почивните дни също е добро време за марките да ангажимент с потребителите, въпреки че в неделя е най-малко вероятно ден за компаниите да получат коментар и харесване.

 

Някои изследвания показват, че 13 часа е най-доброто време от деня за компаниите да пускат коментари във Facebook, за да получат най-много харесвания, докато коментари, които са публикувани в 15 часа обикновено получават повече кликвания. Въпреки това, хората са по-склонни да се ангажират с компаниите в интервала от 9 до 19 часа, което означава, че всички мнения, планирани за след вечеря и преди започване на работния ден няма да бъдат интерес.

 

За Twitter е още по-трудно да се формулира някакво правило, защото повечето от неговите потребители следят какво се случва от мобилните си устройства през целия ден. Въпреки че някои проучвания показват, че през делничните дни има по-голяма ангажираност от почивните дни, други изследвания показват точно обратното. Ето защо марките трябва да експериментират, за да определят, кога е най-добре да се ангажират с тяхната публика.

Източник: digital.bg

Следвайте ПИК в Телеграм и Туитър

Сподели:
Бомба x
САМО В ПИК: Вижте ексклузивния хороскоп на Алена за вторник: Меркурий продължава своето ретроградно движение, Везните да внимават с финансовите документи САМО В ПИК: Вижте ексклузивния хороскоп на Алена за вторник: Меркурий продължава своето ретроградно движение, Везните да внимават с финансовите документи
ПИК TV x
Бесен екшън в парламента - преследват ген. Атанасов с въпроси за Живко Коцев (ВИДЕО) Бесен екшън в парламента - преследват ген. Атанасов с въпроси за Живко Коцев (ВИДЕО)
ново
Днес: 122
hot
най-четени новини в момента
Сега
-
четат ПИК