Желание, мода и технологии. Calvin Klein Jeans събра двойки за рекламната кампания на колекция есен-зима 2015 г. Този път известната модна марка не залага на голотата, а на сексапилността. Calvin Klein Jeans избра моменти от реални разговори между любовници и ги вмъкна в рекламните клипове.
WINBET – най-голямото разнообразие от игри и джакпоти! (18+)
Така може да се видят хетеро, хомо и трио двойки. В тази кампания, реализирана от повелителя на светлината Марио Соренти, откриваме някои клишета, а именно на сцената актьора Уил Пелц и приятелката му Кения Куинси Джоунс. Идеята е да се направи една емоционална връзка с днешното поколение свикнало с много технологии и да се акцентира върху новите средства за запознанства, разказва директорът на маркетинга на марката Мелиса Голди.