До края на седмицата тръгва и сайт на тримата обществени защитници
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
За по-малко от месец, откакто бе отворена приемната на тримата обществени посредници на "Топлофикация София", клиентите на дружеството са подали повече от сто жалби. 62 от сигналите са подадени писмено, а 40 са устни. Повечето от жалбите са свързани с несъгласие с изравнителните сметки за парно и топла вода, каза за "Хоризонт" един от тримата обществени посредници Деян Дянков.
Повечето от клиентите обаче не са наясно, че преди да стигнат нещата до фактуриране от страна на „Топлофикация“, изравнителната сметка е трябвало да бъде възразена в топлинния счетоводител. И при положение, че абонатът не го е направил това нещо, не си е направил труда да възрази изравнителната сметка, да каже, че не е съгласен с нея, вече като се стигне до фактура от „Топлофикация“ нещата стават по-сложни.
„Мисля, че и там могат да се намерят някои решения, но основно абонатите трябва да гледат и да сравняват с предходен период какво са ползвали, защото така излизат общо взето отговори на много въпроси”, казва още Дянков.
До края на тази седмица ще бъде готов сайтът на тримата омбудсмани на "Топлофикация София". На него ще има качено типово заявление за жалби, което да улесни потребителите във връзката им с обществените доставчици.