Манолова: "Топлофикация" трябва да бъде озаптена за издевателствата си над своите клиенти
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Отношението на "Топлофикация" към нейните длъжници е некоректно. Те пропускат да ги информират, че дължат средства и направо завеждат дела. В съда си начисляват високи такси за юрисконсулти. Това заяви омбудсманът на България Мая Манолова в ефира на Би Ти Ви.
"За една сума от 13 лева 69 стотинки, "Топлофикация" си начислява възнаграждение за юрисконсулти, която е над 300 лева. С другите такси цялата сума става около 1000 лева. Нарастването на задължението е в хиляди проценти", категорична е тя.
"За последните 10 дни "Топлофикация" е образувала 654 дела срещу свои длъжници. От тях компанията ще получи 200 000 лева само за възнаграждение за юрисконсулти. За цялата 2015 година за заведени 15 000 дела. Умножено по 300 лева, това прави 4,5 млн. лв", разкри още омбудсманът на България.
"Топлофикация" трябва да бъде озаптена за издевателствата си над своите клиенти. Вчера се срещнах с ръководството на дружеството. Бях и в Софийски районен съд. Това, което трябва да се направи, е в най-кратки срокове да се организира една широка дискусия с проблемите, които дружеството прави на своите клиенти. Това, което вчера ми обясниха от ръководството на "Топлофикация", е че те не могат да се откажат от тези допълнителни възнаграждения и доходи", разкри Мая Манолова.