Най-важните неща в създаването на успешно и атрактивно видео

Джаджи

Най-важните неща в създаването на успешно и атрактивно видео

8360
на 23.07.2014
Най-важните неща в създаването на успешно и атрактивно видео
Автор:   ПИК

Последвайте ни в Google News Showcase

Видеоклиповете тази година са значително по-различни и интересни от предходните. Такова например е наскоро разработеното интерактивно видео на Bob Dylan на песента "Like a Rolling Stone", което може да ви послужи за вдъхновение. С клипове като тези обаче, нивото се е вдигнало изключително много и всички предполагаме, че само звездите могат да си позволят такива креативни и раздвижени клипове, защото разполагат с огромен бюджет и хора, които работят върху тях месеци наред.

WINBET – най-голямото разнообразие от игри и джакпоти! (18+)

препоръчано

Независимо от това, дали имате голям бюджет или по-скромен и просто няколко креативни членове на екипа – сме сигурни, че с правилните знания и нужните инструменти, една компания може да създаде интерактивно и завладяващо видео бързо и лесно.

 

Да започнем с въпроса, от какво имате нужда, за да направите вашето видео ефектно и модерно? От избирането на подходяща платформа до това от къде точно да започне клипа, а ето ги и 5-те най-съществени неща в създаването на успешно интерактивно видео. За тях ни гарантират от The Next Web. 

 

Най-напред започнете като си поставите цели за видеото и кампанията, в която ще участва. В коя сфера е бизнесът ви и какви са творческите ви цели? Дали искате да увеличите времето, в което потребителите разглеждат продуктите ви или просто да увечелите броя на абониралите се за вас в YouTube? Искате ли видеото да е достъпно на всички устройства? Важно е да успеете да го направите така, че да е лесно за превод на няколко чужди езика. Пробвайте да изредите всичките си цели преди дори да създадете самия сюжет за видеото, за да си осигурите гаранцията, че видеото ще постигне целите си. 

 

Опитайте да изградите своето интерактивно преживяване в синхрон с вашите бизнес и творчески идеи. Интерактивното видео е нещо като пътуване с екскурзовод за вашите зрители, заради което те ще изберат кои ваши продукти да разгледат или кои от сайтовете ви да посетят. Важно е да запомните, че интерактивността на първо място и преди всичко, трябва да е стойността за зрителите ви. Дали прави съдържанието по-лесно за разбиране и дали е полезно? Или е дразнещо? Опитайте и да избягвате последната опция...

Влезте в ролята на зрител. Бихте ли искали да продължите да кликате по време на видеото? Ако не, регулирайте сюжетът пък така, че да е по-привлекателен и по-полезен. 

 

Раличните IV (интерактивни видеоклипове) технологии имат и различни възможности. Добра идея е например, да се разгледат техническите изисквания, които покривате още в ранния етап на процеса на създаване на клипа, за да изберете и подходяща технология. След това идва и съдържанието, което да сработи в рамките на функционалностите, предлагани от платформата. Изборът на технология зависи до голяма степен и дали искате видеоклипът ви да е достъпен от всички мобилни устройства. 

 

Днес, повече от 20% от гледанията на видеоклиповете стават на мобилните устройства и тази тенденция бързо нараства. Според скорошно изследване на eMarketer, повече от 77% от всички потребители на таблети ще гледат видео поне веднъж месечо, с прогноза да станат 87% до 2018 година.Това ознавачава 149 милиона души, гледащи видео на таблетите си. 

 

Дали ще направите видеото си лесно достъпно на мобилните устройства зависи и от технологията. Някои са ограничени до това да използвате приложения, които трябва да свалите, докато други можете да гледате в браузър, разпространявани с URL. Може би най-добре ще е да тествате технологиите с различни устройства, за да се уверите, че покриват вашите нужди. 

 

Знаете, че в интерактивните видеоклипове, можете да добавите препратки и различни въпроси, които изскачат и трябва отговорите, кликвайки, за да продължи видеото. Първият такъв „избор“ трябва да е между 5-тата и 45-тата секунда. След като видеото вече е взаимодействало на зрителите с този „избор“ пред тях, те най-вероятно ще изгледат видеото до края. Затова трябва да ги впечатлите с първото такова взаимодействие. 

 

Важно е разбира се, да не прекалявате с този тип взаимодействия, но самата идея ще изгради и насоката на видеото. След това е полезно да го разпространите в социалните мрежи, където клиповете също повлияват на потребителите

Източник: digital.bg

Следвайте ПИК в Телеграм и Туитър

Сподели:
Бомба x
САМО В ПИК! Алена с ексклузивен хороскоп за събота - Телците да бягат от ласкатели, Раците да очакват нови запознанства САМО В ПИК! Алена с ексклузивен хороскоп за събота - Телците да бягат от ласкатели, Раците да очакват нови запознанства
ПИК TV x
САМО В ПИК! Шутът на Киро с тъпа провокация - Найо Тицин нападна жена, крещи обиди в лицето й! Петков гледа безучастно и пита: Снимахте ли ме, докато си хапвах (ВИДЕО) САМО В ПИК! Шутът на Киро с тъпа провокация - Найо Тицин нападна жена, крещи обиди в лицето й! Петков гледа безучастно и пита: Снимахте ли ме, докато си хапвах (ВИДЕО)
ново
Днес: 39
hot
най-четени новини в момента
Сега
-
четат ПИК