Последвайте ни в Google News Showcase
Комисията за защита на потребителите отвори "Гише на пътника" на Терминал 2 на летище София. В рамките на няколко часа хората имаха възможност да получат подробна информация за правата си при пътуване в Европейския съюз. Всяка година в началото на юли, Европейският потребителски център и Комисията за защита на потребителите отварят информационни гишета, за да запознаят пътниците с правата им по време на пътуване, настаняване и пазаруване. Хората могат да се консултират за отменени и забавени полети или за загубен багаж. Могат дори да подадат жалба на място, обясни Ива Боцева, един от консултантите на потребителския център, съобщи БНР.
"Те са с идеята, в началото на летните почивки, да можем да предупредим повечето пътуващи или прибиращи се хора, които са на работа в чужбина, или отиват на почивка, да знаят своите права в случай на транспортно произшествие. За четири часа, повече от десет души са потърсили консултантите", посочи Игнат Арсенов, директор на Европейския потребителски център у нас.
"Гише на пътника" ще бъде отворено на 6-ти юли във фоайето на Централната автогара в столицата между 7.30 и 12 часа.