35-годишната наследничка на хотелската верига "Хилтън" Парис обяви официално колаборацията си със супермаркетите "Лидъл" за цяла серия грижа за косата на достъпни цени.
WINBET – Ултра завишени коефициенти за топ спортни събития (18+)
Стойността на продуктите ще бъде между 1,99 паунда и 16,99 паунда като най-скъпи ще са всъщност различни видове маши и стилизиращи уреди с горещ въздух. Още миналата седмица дори в България бяха пуснати част от разработените до момента продукти.
Хилтън не е първата милиардерка, която сключва сделка за модно сътрудничество с нискобюджетни магазини. По-рано тази година Виктория Бекъм разкри, че създава лимитирана колекция за дискаунт магазините "Таргет", която се очаква да бъде пусната в продажба през април. Това ще е и първият път, в който тя ще се опита да създаде детска колекция дрехи.