Последвайте ни в Google News Showcase
По думите и емотиконите, употребявани в "Туитър", може да се определи доходът на съответния ползвател в социалната мрежа. До този извод са стигнали след дълги наблюдения Даниел Пиетро и неговият екип от Центъра по позитивна психология към филаделфийския Университет в Пенсилвания.
WINBET – 3 начални бонуса + 3 подаръка за Спорт, Казино и Live Казино! (18+)
Изследователите са работили съвместно с университета "Джон Хопкинс" в Балтимор и свои колеги от Лондон и Кеймбридж. Обект на техните анализи са били десетки хиляди постове, брой приятели, образование и изразени емоции чрез 'Туитър".
"Открихме, че броят на туитовете е в корелация с изразените радост или страх, а начинът на туитване е във връзка с креативните способности на съответния юзър и в частност с доходите му", гласи заключението на изследователите.
"Открихме и че хората с ниски доходи са основни жени, млади и афро-американки. Те ползват весели емотикони твърде често и понякога дори без основание. В същото време хората с високи доходи изразяват по-малко емоции в туитовете си, придържайки се към неутрално поведение, с изключение на емотикони, изразяващи гняв, страх, тъга".