BG EN

Празната кутия е пълна *

Икономика

Празната кутия е пълна *

6499
на 01.10.2014
Празната кутия е пълна *
Автор:   ПИК

Карфур с кампания за отговорно отношение към опазването на околната среда

ПИК с нов канал в Телеграм

Последвайте ни в Google News Showcase

Рециклирането е един от най-достъпните и ефективни начини да се грижим за природата, но колко често наистина си даваме сметка, че дори просто действие като изхвърлянето на картонените кутии от течности в сините контейнери може да е от съществено значение за опазването на околната среда?

препоръчано

През този месец Карфур България си сътрудничи с ЕКОПАК, за да информира и образова своите клиенти за разделното събиране и рециклиране на картонени опаковки за течности. Целта на кампанията „Празната кутия е пълна“ е да излъчи силно послание за повече ефикасност при оползотворяване на ресурсите за по-чисти, по-зелени и по-красиви градове. На клиентите на търговската верига ще бъде напомняно да рециклират използваните картонени кутии и по този начин активно да допринасят за опазване на природата.  

През октомври в хипермаркетите Карфур в София, Пловдив и Бургас ще има специални информационни материали, поставени на съответните щандове в магазините. Клиентите ще имат възможност да се информират допълнително за инициативата от седмичните каталози на търговската верига и на уеб сайта й – carrefour.bg/bg.

В своята дейност Карфур си сътрудничи с организации, които активно работят за защита на околната среда и опазване на природните ресурси, като акцентира върху активна комуникация със своите клиенти. Отговорното отношение в тази сфера е водещ принцип за „КМБ България“, която представлява марката Карфур у нас. Следвайки солиден пран за прилагането на екологични практики, „КМБ България“ печели доверието на клиентите си и допринася за изграждането на един по-чист и отговорен към природата свят.

„КМБ България“ е част от Маринопулос Груп, която представлява ексклузивно марката Карфур в Югоизточна Европа. Компанията е създадена през 2009 г. Днес нейната мрежа включва 22 търговски обекта (хипермаркети и супермаркети) с повече от 1500 служители в София, Варна, Русе, Бургас, Пловдив, Стара Загора и Плевен.

„Празната кутия е пълна“ е част отспециален проект за разделно събиране и рециклиране на картонени опаковки за течности, реализиран от ЕКОПАК  България с подкрепата на общините на София, Пловдив и Бургас. „КМБ България“ е ключов партньор на кампанията, представляваща ритейл сектора.

 

 

* Информацията е предоставена от партньор на ПИК.

Сподели:
Бомба x
САМО В ПИК! Алена с ексклузивен хороскоп за събота - Близнаците да не правят необмислени изказвания, Скорпионите да бъдат предпазливи при пътуване САМО В ПИК! Алена с ексклузивен хороскоп за събота - Близнаците да не правят необмислени изказвания, Скорпионите да бъдат предпазливи при пътуване
ПИК TV x
Проф. Георги Рачев с топ прогноза пред ПИК TV - очаква ни голяма изненада в първите дни на Новата година, а за Йордановден... (ВИДЕО) Проф. Георги Рачев с топ прогноза пред ПИК TV - очаква ни голяма изненада в първите дни на Новата година, а за Йордановден... (ВИДЕО)
ново
Днес: 22
hot
най-четени новини в момента
Сега
-
четат ПИК