ПЪРВО в ПИК! Клиенти роптаят срещу „Мтел“: Вбесихте ме, искам развод! Не заслужавате пари за услугите, които предлагате!
Последвайте ни в Google News Showcase
Поредна вълна от недоволство срещу „Мтел“. Телекомуникационният гигант разочарова абонатите си отново. Клиентите на оператора роптаят срещу лошото качество на предлаганите услуги.
Според абонатите на „Мтел“ интернетът е под всякаква критика. Обхватът на мобилната им мрежа също е ужасен, твърдят клиенти. Ето оплакванията им:
WINBET – най-голямото разнообразие от игри и джакпоти! (18+)
„“МТЕЛ“, КОГА ЩЕ СИ ОПРАВИТЕ ПОКРИТИЕТО НА МРЕЖАТА?! ПИСНА МИ ПРИ ВСЯКО ВЛОШАВАНЕ НА ВРЕМЕТО АЗ ДА НЯМАМ ОБХВАТ! ДОРИ ПРИ ОПИТ ДА СЕ СВЪРЖА С ВАШ ОПЕРАТОР МИ ИЗЛИЗА СЪОБЩЕНИЕ, ЧЕ ТЕЛЕФОНА МИ Е ИЗВЪН ОБСЛУЖВАНИЯ ПЕРИМЕТЪР.. В ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ. ПОД ВСЯКА КРИТИКА СТЕ!!!“
„Искам развод! С Мтел - Мегалан! Мегаломанщината, мега незаинтересоваността им и мега некометентността им мега ме вбесиха.
Ако някой знае по-нормален доставчик в района на Западен парк - София, моля да ме информира.“
„Пиша тук, защото Вашите оператори са заети да отговарят на клиентски въпроси или ми прекъсва връзката, а нямам време да стоя и да чакам цял ден.
През последните месеци услугите Ви толкова се влошиха като качество, че е напълно нечестно да искате пари за тях. Първият път бях търпелив с прекъсвания на телевизия и Интернет през 15 минути, въпреки мотаенето почти един месец, но знаех, че имате проблем по трасето, който ме уверихте, че е финално решен. Не мина и месец и пак същата драма. Звънях, чаках 100 години, докато се свържа с оператор. Обяснението беше шаблонно и реших да Ви дам още един шанс. После още един, а след това още и още. Днес, обаче, виждам, че пак грешка 1305 грее на екрана на телевизора ми и Интернет има точно 0%.
Това е персоналното ми обръщение към Вас преди да се запозная с правата си като клиент и да отида във Ваш офис за дебела жалба + молба за предсрочно прекратяване на договора ми, като изрично държа да подчертая, че една стотинка неустойки няма да видите от мен.
Бях доволен клиент на Мегалан в стария ми квартал, а после на текущия ми адрес, като после преподписах договора си с Вас. Не знам какво направи Вашата корпорация, но то беше евтино и грешно, защото съсипахте великолепна услуга.“