Последвайте ни в Google News Showcase
България ще се рекламира пред чужденците с 12 винено-кулинарни дестинации в рамките на кампанията "Сподели България". Това съобщиха министърът на туризма Николина Ангелова и министърът на земеделието Румен Порожанов по време на представянето на проекта.
WINBET – Ултра завишени коефициенти за топ спортни събития (18+)
Ангелкова уточни, че целта на кампанията е да се насочват повече посетители към вътрешността на страната извън активните сезони. Така освен основните забележителности докато пътуват туристите ще могат да опитват и традиционни български вина, както и някои от характерните ни специалитети.
Дестинациите, предвидени за посещения, са Долината на Струма, Долината Места, Западна Тракия, Розова долина, Източна Тракия, Сакар, Златия, Мизия, Добруджа и Северно Черноморие, Южно Черноморие, Стари Столици, Източни Родопи.
Те ще се обсъдят на шест кръгли маси с бранша и през 2018 г. крайният вариант на дестинациите ще бъде готов.