САМО В ПИК! Вижте драматичния спад в рейтинга на "Шоуто на Слави"! След 22,30 ч. хората спират да гледат Би Ти Ви (данни от агенция ГАРБ)
От 7% гледаемостта пада на 3,5% в рамките само на 30 дни
Последвайте ни в Google News Showcase
Рейтингът на „Шоуто на Слави“ се срива рязко от два месеца насам. Това сочат неопровержимите данни на агенция ГАРБ, официалната метрика, която измерва гледаемостта на Би Ти Ви и се ползва от рекламодателите при формирането на бюджетите им.
WINBET – най-голямото разнообразие от игри и джакпоти! (18+)
Първата графика, която публикуваме, обхваща периода 28.12.2015 – 28.01.2016 г. и илюстрира формирането на аудиторията (18-49) на всеки четвърт час в интервала 21:30 – 23:30 за програмата на Би Ти Ви.
Припомняме, че стартовият час на „Шоуто на Слави“ е 22, 30.
Видно от цифрите, а и от графиката е, че от 22:30 нататък аудиторията пада с около 40% спрямо програмата, излъчена между 21:30 и 22:30.
ГРАФИКА №1
Графика №2 сравнява нивата на аудитория (18-49) между програмата от 21:30 и 22:30 и следващата – от 22:30 до 23:30, само че за по-дълъг период – от края на ноември 2015 до края на януари 2016 г.
Стълбчетата в синьо (средната аудитория за слота 21:30-22:30) за всеки отделен ден в посочения период са сравнени със стълбчетата в червено (средната аудитория за слота 22:30-23:30) и ясно се вижда, че загубата на аудитория се случва всеки ден, без изключение.
ГРАФИКА №2
Графика №3 обхваща периода декември 2015 г. - януари 2016 г. и се отнася до най-ценния за търговските телевизии зрителски сегмент – мъже и жени на възраст от 18 до 49 години.
Виждат се нивата на рейтинг и дял от аудиторията за всеки ден в посочения период за времето от 22:30 до 23:30.
Ако в началото на периода рейтингите се движат в диапазона около 7%, а делът на аудиторията гравитира около 30%, то в края на периода рейтингите са между 3,5 и 4 %, а делът от аудиторията е около 20%.
Графиките показват формирането съответно на дела аудитория и на рейтингите, като тренд-линията (в червено) показва общата тенденция към спад на гледаемостта.
ГРАФИКА №3