ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Клиентите на "Топлофикация", които няма да ползват парно през този отоплителен сезон, трябва да подадат писмено заявление в офиса на фирмата, която измерва топлинната им енергия. Това заяви пред БНТ Тодор Кузманов (на снимката), председател на Асоциация на фирмите за топлинно счетоводство.
"Жалби има, не е като да няма", каза той по повод недоволните потребители на топло.
"Ако не искаме да ползваме парно, да изтеглим от Интернет или от фирмата, където е топлинния счетоводител образец. В него абонатът декларира, че няма да ползва отопление в жилището през този сезон. Така не се начислява отопление на жилището. В края на отоплителния сезон жилището трябва да бъде отворено за проверка. Този документ трябва да бъде подписан от домоуправител и двама съседи. Ако в едно жилище има занулено отопление, но се ползва парно, това няма да се отрази на сметките на съседите", каза Кузманов.
В студиото беше и представител на "Топлофикация-София" - Пламен Тошев. Той заяви, че дружеството разполага с мазут за 5 денонощия, ако има газова криза в зимния период. "Същевременно инсталациите са проиграни", заяви Тошев. Според него жалбите на недоволни потребители на парно са малко. "4100 са жалбите на 400 000 клиенти. По-малко съдят "Топлофикация"", каза Тошев.