Последвайте ни в Google News Showcase
Всеки път, когато пазаруваме в магазин трябва да сме много внимателни и да видим какъв е срока на годност на стоките, които пазаруваме. Много често бързаме и не обръщаме внимание на този важен фактор, което провокира неприятната ситуация, в която се прибираме вкъщи и осъзнаваме, че даден продукт не може да бъде консумира. Тазгодишният победител в конкурса James Dyson Award във Великобритания се казва Bump Mark и предлага интересно решение на този проблем, предаде DigitalTrends.
WINBET – Ранно изплащане за брой голове за първи път в България! (18+)
Всъщност под това име се крие умен етикет от ново поколение, който е създаден с идеята да се разпадне в абсолютно същия момент, в който и самата опаковка. По този начин той ви предоставя още по-ефективен начин да разберете кога дадена стока е годна за консумация или не. Bump Mark е разработен от студента по индустриален дизайн, Солвейга Пакстаит от University of Brunei.
Самият етикет е произведен от специален вид желатин, който позволява неговата повърхност бавно да променя своите текстури и така те лесно да бъдат усетени, когато го докоснете с пръста си. Другото предимство на този интересен продукт е, че той ще допринесе и за намаляването на разходите на едно домакинство, като намали количеството храна, която не е годна за употреба. Bump Mark вече получи солидни финансови инвестиции, за да може много скоро да намери реалното си място на пазара.