Последвайте ни в Google News Showcase
Докога ще търпим шофьори от автобусна фирма „Етап”, които се държат нагло, невъзпитано и се изживяват като началници на пътниците, като ги третират като хора второ качество? При това билетите им никак не са евтини.
WINBET – най-голямото разнообразие от игри и джакпоти! (18+)
За пореден път се възмутих от обслужването на въпросната фирма, тъй като ми се наложи да пътувам с автобуса от София до Варна, за което платих немалката сума от 35 лв. Два часа след като тръгнахме, помолих шофьора да спрем някъде за 2-3 минути, за да посетя тоалетна. На всеки може да се случи. Той ме изгледа свирепо и троснато ми отговори, че можел да спре само насред шосето. Нямах избор, отговорих - добре. След малко спря, за да качи някакъв пътник и ми каза със заплашителен тон: „И по-бързичко”.
Няма да описвам унижението и срама, след като ми се наложи да клеча зад автобуса, а колите зад нас ни задминаваха. С мен слезе и една чужденка, която пътуваше за морето и не скри потреса и възмущението си от случващото се.
Да не говорим, че въпреки големите жеги, шофьорите спират климатика когато и за колкото решат, а ние, нещастните пътници се душим вътре и от страх не смеем да им направим забележка.
Някой трябва да каже на тези диваци и на шефовете им, че живеем в 21 век и да се погрижи за превъзпитанието им. Иначе клиентите скоро ще се опълчат и ще ги накажат. Като не са научени на обноски, да си ходят да карат из Делиормана.
А. Велчева, София