Сделката е за 12 милиона долара, от френската компания не разкриват какви са плановете им за марката
Ето каква сума достигна Jackpot Cards, най-високият джакпот на efbet.com (18+)
Френската компания „Пежо” купи правата върху смятания преди години за визитна картичка на Индия автомобил „Амбасадор”, съобщи „ Таймс ъф Индия”. СДелката е за 12 милиона долара и в нея влизат както търговската марка, така и всички аксесоари, свързани с нея.
„Амабасадор” се произвеждаше в Калкута от 1958 до 2014 година и беше доминиращата марка в страната през 60-те и 70-те години на миналия век. Той е използван както от обикновени индийци, така и от богати хора, министри и премиери на страната. Започва да залязва след като на пазара излиза „Марути Сузуки”, което е по-евтина кола и по-достъпна за клиентите.
Въпреки че поризводството на „Амбасадор” е спряно, все още милиони коли от марката се движат по улиците на индийските градове. Засега не е ясно дали „Пежо” ще възобнови производството или ще предложи своя разработка под популярната марка в Индия.