ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Компанията „Amazon.com Inc.” е причината за над половината от целия ръст на електронната търговия през 2015 г., сочат данните на „Macquarie Research”.
Банката повиши целевата цена на акциите на „Амазон” до 760 долара от 740 долара. „Macquarie” изчислява, че за всеки 1 долар от растежа на електронната търговия през 2015 г. , „Амазон” ще прибере 51 цента. Това означава, че всички останали търговци в света се борят да разделят останалите 49 цента на долар.
„Амазон” вече е лидер на пазара, като достига до 25% от американските домакинства. Междувременно данните на „Slice Intelligence” показва, че 36% от продажбите в електронната търговия между 1 ноември и 6 декември са за „Амазон”. Акциите на компанията се повишиха с 23,5% през последните три месеца.