Английски хотелиер в Банско за ситуацията в курорта покрай коронавируса: Свалям шапка на МВР и Общината за организацията около евакуацията на туристите
Последвайте ни в Google News Showcase
В момента чистя хотела и се приготвям за следващия сезон. За бизнеса в Банско е малко страшно случващото се. Това заяви пред БТВ англичанинът Джеймс Хюз, който от години има бизнес у нас. Той коментира ситуацията в курорта около коронавируса.
WINBET – забавление онлайн с над 2000 слот игри! (18+)
По думите му загубите са били големи и той като работодател не е успял да изплати всички заплати на персонала.
„Загубихме половината резервации за лятото“, не скри разочарованието си изнесменът.
Банско се превърна в един от най-обсъжданите градове през последните дни - от една страна, заради 14-дневната карантина, която затвори курорта, от друга - заради съмненията, че личните лекари са крили за лица със симптоми на COVID-19.
Джеймс Хюз е помагал при евакуацията на английските туристи от курорта при обявяването на карантината.
„Свалям шапка на МВР и на полицията и общината в Банско, заедно организирахме всичко, беше голям хаос, защото 350 – 400 души нямаше къде да спят и какво да ядат“, обясни Джеймс Хюз.
Той коментира и случая със свалените от самолета британски туристи.
„Това беше срамно за всички нас – българи, и които работим в туризма. Това е голяма черна точка“, каза Джеймс Хюз. Според него в България са взети мерки срещу заразата много в началото.
„В Англия чакаха и сега има сериозни проблеми, има много болни там, хората не знаят как да живеят - отбеляза бизнесменът. - Затворихме лифта и курорта на време в Банско, всичко мина както трябва“.