ГОРЕЩО
Иван Таков с нови разкрития за компромисите в БСП: Ще бъдат ли гумен печат?
ДПС-НОВО НАЧАЛО изпълни обещанията си - предлага нулево ДДС за хляба и брашното, 9 % за ресторантьорите и защита на бизнеса от скъпите ток и газ!
ПОДРЕДИ ЛИ СЕ ПЪЗЕЛЪТ? Вече е ясно кога президентът ще връчи първия мандат
ДИВ СКАНДАЛ: Уличиха сенсея на Киро в БРУТАЛНА ЛЪЖА
ТРУС В ПРЕГОВОРИТЕ! Борисов отряза Доган
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Вагоните и влаковете в българските железници са на средна възраст 40 години. Не е много ясно чии съвести са спокойни от формалните прегледи, които ги обявяват за годни, преди да потеглят на път.
Факт са обаче зловещите драми със загинали и оцелели по чудо от Коньово, Хитрино, Кардам, Калояновец, Казичене. Още не са платени разбитите вече мотриси „Дезиро“ и властта гордо ни информира, че ще купува нови 41 влака. То хубаво, ама кой ще плаща?
При това състояние на жп трасетата и средната скорост от 49 км в час за пътническите превози оптимизмът за возещите се в пламтящите подвижни ковчези е, че ще могат да скачат в движение, без да се потрошат много.
препоръчано
свързани новини
БДЖ награди Фатме от влака-факла София - Бургас с пари и букет (ВИДЕО)
22659
на 05.04.2018
Награждават екипа на БДЖ от горящия влак София-Бургас
15184
на 04.04.2018