Борислав Гуцанов дописа слогана на Борисов: Няма време за губене с ГЕРБ!
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
България няма време за губене с ГЕРБ. Така Борислав Гуцанов от левицата „допълни“ обявения вчера от партията на Бойко Борисов слоган за кампанията за евровота „България няма време за губене”.
Гуцанов честити „рождения ден“ на ГЕРБ – 1 април. „Хем е шега, хем от друга страна – много тъжна шега е тази“, обясни той, цитиран от днес.бг.
Гуцанов определи като „брутална заблуда“ писмото на еврокомисаря по енергетика Гюнтер Йотингер до енергийния министър Драгомир Стойнев, което дойде като запитване за законови промени, свързани с „Южен поток“. Надявам се, че няма този черен пиар да бъде използван от основния ни опонент ГЕРБ на предстоящите избори, коментира той.
Единият от вносителите на промените – депутатът Таско Ерменков, отново обясни, че промените, които предлагат с Явор Куюмджиев, не целят изключване на „Южен поток” от европейските правила, а хармонизиране на нашето законодателство с европейското.
Ерменков заяви, че в малко по-свободен превод писмото започвало с „до знанието на Комисията беше донесена информацията“. „Надявам се, че времето на поява на доносник в Брюксел и времето на посещението на г-н Борисов (Бойко Борисов – бел. ред.) в Брюксел е просто чисто съвпадение, защото иначе не мога да си представя сериозни политически мъже да се занимават с доноси“, коментира народният представител.
По думите му това, което следва в писмото, е от рубриката „една жена каза“.
Той изрази учудване, че висш държавен чиновник пита министъра за неща, които са направили депутати. Ерменков заподозря, че оттук нататък, имайки предвид предизборната борба не само у нас, но и в ЕС, ще бъдат използвани всякакви средства.
Ерменков каза още, че другата цел на промените е да се уточни откъде започват отговорностите на България по отношение на „Южен поток“. „Някой от България в момента се опитва да изкарва принципа на работа „колкото по-лошо, толкова по-добре“, заяви депутатът, който отново напомни ползите за икономиката от реализирането на проекта.
От левицата увериха, че ще водят предизборна кампания на идеи и на виждания за управление, основно концентрирани в две области – социалната и икономическата.
За последните няколко седмици представителите на БСП са обиколили над 10 областни града, над 100 общини, а хората, с които се срещнали, били повече 120 000.


