Вход
София
Времето в София 3 o C

Бургазлия си търси правата пет месеца във "Виваком", безуспешно

Бургазлия си търси правата пет месеца във "Виваком", безуспешно

на 13.09.2017
8134
2
Бургазлия си търси правата пет месеца във "Виваком", безуспешно
Автор: ПИК
13.09.2017
2
8134

За абсурден, който във всяка друга държава с работещи регулатори щеше да доведе до сериозни санкции за мобилния оператор, сигнализира бургазлията Тодор Нейчев, пише "Флагман". Младият мъж пет месеца се бори с бюрократичната машина на „Виваком” да му активира новите договори за мобилни услуги, които отдавна е подписал.

Тънкият момент е, че при старите е плащал по близо 30-ина лева такса са месец, а настоящите, парафирани през май т.г., са при доста по-ниски стойности – 14-15 лева на месец.

Тодор Нейчев потърси Флагман.бг, за да даде гласност на случая, след като в началото на септември от „Виваком” за пореден път го уверили, че новите му тарифни планове ще влязат в сила до дни.

Подписах първия от договорите си на 3 май 2017 година при акаунт мениджърите на „Виваком” в Новата поща. Корпоративен клиент съм и като такъв обслужването ми се извършва единствено на това място. Избрах си тарифен план, подписах договора, останах леко изненадан, че не бе активиран през юни, но си казах, че може да има проблем. Преди това подписах и другия договор и чаках да започна да плащам по-ниски такси. Нищо подобно не се случи. От май ме мотаят. Постоянно ме лъжат. Обаждам се на оператора на „Виваком”, но оттам ми твърдят, че корпоративните клиенти не могат да се обслужат по телефона и ме пращат при акаунт мениджърите. Срещнах се с регионалния директор за Бургас. Той се опита да замаже гафа и ми обясни, че според него, това което съм подписал не било точно договор, а „запитване за тарифен план”, което е абсурдно, защото има всички реквизити да е договор, разказа Тодор Нейчев.

Парадоксът тук е, че акаунт мениджърът продължавал да твърди, че това е договор, а шефът му – че е запитване. В крайна сметка вече пет месеца Тодор Нейчев плаща два пъти по-скъпи тарифни планове за два телефона на семейството си, без да може да активира евтината услуга.

В същото време се страхува да се премести на друг мобилен оператор, защото „Виваком” може да включат договора му в действие и да го съдят за неустойка.

Тодор все още умува дали да съди мобилния оператор. Съветва се с юристи за следващите си стъпки.

Сподели:
свързани новини
Мрежата на "Виваком" се срина в Бургаско Мрежата на "Виваком" се срина в Бургаско
Мрежата на "Виваком" в Бургаска област се срина. От...
на 10.07.2017
Напиши коментар »
(2)
1
Поискай в писмен вид да дадат обяснение какво точно е това, и тогава реши.Ама те и другите са такива лешници.
2
И нашата фирма ШНАЙДЕР ЕЛЕКТРИК е голям корпоративен клиент на Mtel с над 200 абоната,но още плащаме по 35ст.без ДДС за мегабайт в страните от ЕС
Вашето мнение
Код за сигурност:
Последни новини
Най-важното
Най-четени
Най-коментирани
Кой е най-успешният политик в България по време на прехода?
Общо гласували: 25016
архив

Вървяла си Червената шапчица и изведнъж Кумчо Вълчо изскочил на пътя. Хванал Червената шапчица и я завел в храстите. – Давай - казал той! – Ама как да давам - казала тя - аз съм такава малка и дребна! Как да давам? – Абе, давай ти казах! – креснал Вълчо. И Червената шапчица тръгнала да си сваля гащичките. Вълкът погледнал и казал – Да не съм те довел тука да акаш, ма? Давай баницата!!!

няма нови новини
Днес: 44
hot
най-четени новини в момента
сега
2643
четат ПИК
сега
четат тази новина
x
САМО В ПИК TV: Андреа и Галин се замерят с компромати - изплува филмче за възрастни с участието на...
x
СИЛНА ВЯРА: Този велик светец се прославил с необикновени чудеса
x