ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Във връзка с регистрираните случаи на COVID-19 (коронавирус) на територията на Република България, предприетите от правителството мерки за защита от вируса и обявеното извънредно положение на територията на страната ВиК операторът в Пловдив уведомява, че грижата за клиентите и доставката на ВиК услугите е първостепенно задължение на дружеството, което осигурява адекватни условия за поддържане на личната и обществената хигиена, както и задоволяване на производствените нужди на фирмите, общинската и държавна администрация и публичния сектор на стопанството.
Потребителите на услугите, могат да заплащат задълженията си, като се възползват от всички обявени начини за плащане чрез касите на дружеството, пощенските клонове, банкови плащания, ePay, Transcard и FastPay.
ВиК операторът в Пловдив уведомява, че за времетраенето на извънредното положение се ограничава извършването на някои административни услуги, в това число обработката на документи за партиди по време на строителство, заявления за становища и други документи, свързани с технически услуги. Няма да се приемат за обработка и заявления и жалби, свързани с проверки по домовете и обектите на клиентите. В клиентските центрове в градските и извънградските райони ще се приемат само заявления за промяна на партиди, а в Центъра за работа с клиенти на територията на административния кампус и заявления за разсрочено плащане.
За оптимално отчитане на потребените ВиК услуги от клиентите на дружеството за времетраенето на извънредното положение при ограничаване и недопускане на контактно разпространение на заразата ВиК операторът уведомява, че инкасирането на водомерите на клиентите ще се извършва служебно по правилата на Общите условия на ВиК оператора.