ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Виртуална реалност и аксесоари бяха главните думи по време на представянето на южнокорейските производители „Самсунг” (Samsung) и „Ел Джи”(LG) в неделя. Това стана в навечерието на откриването на Световния конгрес на мобилната телефония.
По това време номер три в сектора – китайската „Хуайвей” (Huawei) създаде изненада, докато показваше първия си преносим компютър. „Самсунг”, номер едно в света в сектора, доведе нещата до създаването на своя нов смартфон - Galaxy S7 през своя шлем за виртуална реалност Gear VR, представен през януари по време на голямото изложение за потребителска електроника CES в Лас вегас.
Там корейският гигант представи новата си камера Gear 360, която дава възможност да се правят 360-градусови снимки с висока резолюция, да се прави видео,потапящо дълбоко зрителя в другата реалност и обяви партньорството си с „Фейсбук” за развитие на виртуалната реалност.
"Над един милион души гледат ежедневно във „Фейсбук” 360 градусови видеопанорами в момента. Ние искаме да направим от „Фейсбук” най-добрата видео платформа за виртуална реалност и „Самсунг” е единствената компания в света, която може да донесе добър опит по отношение на виртуална реалност ", каза Марк Зукърбърг, който присъства на представянето.
Пуснат в продажба през 2015 година, през която зае отново мястото на номер едно в света за сметка на американската „Епъл”, „Самсунг” представи и своите Galaxy S7 и S7 Edge, подобрени версии на S6 и S6 Edge, с батерия с 20% по-голям капацитет за смартфон, който иска по-малко енергия, фотоапарат с 15-мегапикселова камера с по-добро качество на изображението при слаба светлина и обща устойчивост при потапяне в плитка вода и процесор, който дава възможност да се подобри качеството на видео игрите.
Ако „Самсунг” се надява да нанесе удар с виртуалната реалност, обаче, тя бе изпреварена от южнокорейската си съперничка LG, която представи новия си топ модел от модулната гама – G5, придружен и той от шлем за виртуална реалност - 360 VR и с камера, способна да снима на 360 градуса, за да снима видео с висока резолюция.
От своя страна „Хуайвей” (Huawei) направи малка изненада като не извади нов смартфон, а първия си лаптоп, Matebook под формата на таблет, който може да се превърне в лаптоп, предназначен за бизнес пазар от висок клас, в пряка конкуренция с Ipad Pro на „Епъл” и Surface Pro на „Майкрософт”.
"В света на бизнеса се нуждаят от батерия, която има голяма автономност", обясни директорът потребителски продукти на компанията Ричард Ю, представяйки новата си устройство. То разполага с 12-инчов екран, тежи точно 640 грам без клавиатурата, и е с дебелина не повече от 6,9 mm, с 10 часа живот на батерията при нормална употреба. /АФП