Вход
София
Времето в София 27 o C

ВЪВ ФОРМА ЗА ПЛАЖА: Упражнения за изгаряне на коремни мазнини

ВЪВ ФОРМА ЗА ПЛАЖА: Упражнения за изгаряне на коремни мазнини

на 02.08.2020
10890
0
ВЪВ ФОРМА ЗА ПЛАЖА: Упражнения за изгаряне на коремни мазнини
Автор: ПИК
02.08.2020
0
10890

Коремните мазнини са най-упоритите и трудни за премахване. Колкото и коремни преси да правите, те не са достатъчни за топенето на мазнините около талията и по корема, пише az-jenata.bg. Необходими са още усилия и комбинация от различни ефективни за тази зона упражнения, които ще ви помогнат да постигнете плосък корем, а даже да добавите и видими мускули към него.

Четири лесни упражнения за плосък корем</p><p>
</p><p>

Четири лесни упражнения за плосък корем

С всяка следваща тренировка увеличавайте...

на 25.10.2016

Скок от клек

Това упражнение работи за ядрото, гърдите, раменете, бедрените мускули и тези на корема. За да направите клек и след това да се изтласкате с отскок нагоре, докато се отделите от земята, са необходими всички групи мускули. Ето защо това упражнение работи перфектно за топене на коремните мазнини, както и за извайване на бедрата и дупето.

Планински катерач

Подобно на клековете с отскок, упражнението „планински катерач“ разчита основно на ядрото на тялото, а след това на останалите групи мускули. За да успеете да го изпълните е необходимо да мобилизирате най-вече ядрото на тялото си, а след това всички останали мускули. Така топенето на коремните мазнини се ускорява.

За да направите това упражнение е необходимо да застанете на четири крака, като подпрете тежестта на ръцете си и започнете да движите последователно краката си, като ги свивате в коляното. Упражнението имитира катерене по стръмен наклон, само че на земята.

Искате плосък корем - яжте тези 7 храни</p><p>

Искате плосък корем - яжте тези 7 храни

Борбата с издутото коремче не е безнадеждна, твърди...

на 29.01.2017

Балансиране върху медицинска топка

При това упражнение се изисква запазването на перфектен баланс, в който основна роля играят мускулите на корема, бедрата и ръцете. За да го изпълните трябва да заемете поза като за лицеви опори. Разликата е, че ръцете ви са опрени на медицинска топка, върху която трябва да балансирате, за да запазите позата си. Това упражнение тренира и стяга коремните мускули, като ускорява топенето на мазнините над тях.

Лицеви опори

Лицевите опори стягат всяка мускулна група в тялото. При изпълнението на лицеви опори се изгарят мазнини по корема, бедрата, гърба, ръцете.

Руско извиване

Упражнението се изпълнява, като се заема седнала поза, краката се долепят един до друг и се повдигат нагоре едновременно. С ръце държите медицинска топка с тежест без да облягате гърба си. Тялото ви е опряно единствено на таза. В тази поза започвате да усуквате тялото си в кръста, като премествате топката вляво и вдясно. Упражнението стяга мускулите на корема, като изгаря натрупаните мазнини в областта, а също и тези в бедрата, гърба и гърдите.

Тези лоши навици ви пречат да имате плосък корем

Тези лоши навици ви пречат да имате плосък корем

Едни от най-трудните за сваляне и опасни за здравето са...

на 05.11.2019

Сподели:
свързани новини
Променете менюто си - осем вълшебни храни за плосък корем Променете менюто си - осем вълшебни храни за плосък корем
Вижте какво да включите в менюто си, ако искате да...
на 27.04.2020
Последни новини
Най-важното
Най-четени
Най-коментирани
Кой трябва да подаде оставка?
Общо гласували: 20495
архив
Пиян клиент чете сметката в ресторанта:2 водки – 2.60салата – 1.30ако мине – 2.504 бири – 3.60Вика келнера:– Какво е това “ако мине”?– Е, не мина…
няма нови новини
Днес: 109
hot
най-четени новини в момента
сега
3701
четат ПИК
сега
четат тази новина
x
САМО В ПИК TV: Влюбеният шеф Манчев глези новата си жена с див лаврак за 1000 лв. на пир край морския бряг
x
НОВА МОДА: Нитро кафе - нова огнена напитка за ободряване
x