ГОРЕЩО
ИТН хвана на къс пас Асен и Денков за охраната на Пеевски, а Кики - за вечерята с Лена в Солун
В какъв контекст свършват приказките и започват ШАМАРИТЕ И ЮМРУЦИТЕ?! Надежда Йорданова от разградската самодейна полит-група на олигарха Иво Прокопиев е толкова безпомощна, че...(ВИДЕО)
Чичо Румен се уплаши, дръпна ръчната на партийния проект
Арестуваните полицаи от 5-о районно в София пласирали дрога
ЛЪСНАХА! Издирвана за кражби мутра вардила Асен и Киро на протестите (ВИДЕО)
Бум от получените от началото на февруари жалби заради завишените сметки на ток
От началото на февруари в електроразпределителното дружество "ЧЕЗ България" са приети 1 660 сигнала и жалби за високи декемврийски сметки за електроенергия, като повечето са "неоснователни". Това показват данните на дружеството, които бяха обработени до края на работния ден в петък, съобщиха от пресцентъра на чешката компания у нас. „Благодарим на нашите клиенти за подадените сигнали и за доверието, което ни гласуват. Уверявам ги, че ще действаме бързо и професионално при разглеждане на всеки сигнал и жалба и във възможно най-кратки срокове ще върнем писмен отговор", директор „Обслужване на клиенти” в "ЧЕЗ България" Димчо Станев. Той обаче подчертава, че повечето жалби са приети за "неоснователни" от компанията. "Досега проверките ни показват, че повечето жалби са неоснователни. В тези случаи нашите служители са готови да предложат разсрочено плащане на сметките. Стремим се да бъдем максимално гъвкави в намирането на решение за всеки казус”, каза топмениджърът от ЧЕЗ. Димчо Станев призова клиентите, които имат съмнения за размера на получената от тях месечна фактура за декември 2012 г., да подадат сигнал в центровете за обслужване на клиенти, на имейла или на денонощния телефонен център. Фактурите, в които се установят нарушения, незабавно ще бъдат коригирани, а от виновните ще бъде търсена персонална отговорност. С цел да улеснят клиентите и да отговорят на техните въпроси, представители на компаниите от групата на ЧЕЗ в България посетиха в началото на февруари Благоевград, Гоце Делчев и Сандански и разговаряха с граждани, бизнесмени и журналисти. В тези градове бяха организирани мобилни приемни.Според статистиката на компанията, най-много сигнали са подадени след 6 февруари, когато ЧЕЗ обяви, че е готова да разгледа всяко съмнение за неправомерно завишени сметки за декември и обеща да предлага възможности за разсрочване на плащането, в случай че не бъдат открити нарушения. От началото на годината са приети общо 2002 сигнала и жалби за високи фактури. Най-много са подадени през центровете за обслужване на клиенти – 1003 броя за периода 01-08 февруари и 288 за целия януари. През денонощния телефон 0700 10 010 и през имейла [email protected] са заявени съответно 657 броя през февруари и 54 броя през януари, отчетоха още от "ЧЕЗ България".
препоръчано


