ГОРЕЩО
ГОРЕЩО ПРОУЧВАНЕ: Йотова води с близо 20% на Гюров - балотажът е сигурен (ГРАФИКА)
Генерал Васил Василев проговори за технологията на ПУБЛИЧНИТЕ ЕКЗЕКУЦИИ и килър ли е Славчо Мегеров
СЛЪНЧЕВО въпреки температурната ножица от сутринта, ТИХО, но кодът е ЖЪЛТ за слани (КАРТИ)
САМО В ПИК И "РЕТРО": Това ли е новата любов на Слави Трифонов (СНИМКИ)
САМО В ПИК! Как България може да се превърне в центъра на Трета Европа
Управляващите отрязаха опозицията и замразиха надбавките на 35 лева
Месечната помощ за дете остава 35 лв. за всяко дете от едно семейство. Това решиха мнозинството в НС днес при приемането на текстове от Закона за републиканския бюджет за 2013 г., предаде „Фокус”. От БСП поискаха детските надбавки да се увеличат от 35 на 50 лв. за месец, но това не бе прието. Не беше прието и предложението на ДПС детските надбавки да се увеличат от 35 на 40 лв. за месец, както и еднократната помощ при бременност от 150 лв. да стане 165 лв. Размерът на еднократната помощ при бременност за деца за 2013 г. ще е 150 лв. Еднократната помощ при раждане на живо дете е, както следва: за първо дете – 250 лв.; за второ дете – 600 лв.; за трето и всяко следващо дете – 200 лв. Размерът на допълнителната еднократна помощ за дете с установени трайни увреждания 50 и над 50 на сто до навършване на 2-годишна възраст е 100 лв. Размерът на месечните помощи за отглеждане на дете до една година е 100 лв. Еднократната помощ за близнаци е 1200 лв. за всяко дете.препоръчано


