ГОРЕЩО! Митко Пайнера пред фалит! Галена пуска платени реклами, за да го спаси
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Пореден провал на концерт на Планета ознаменува края на ерата на Пайнер. Вече за никого не е тайна, че шефът Митко Димитров е пред фалит заради липсата на всякакъв фенски интерес към изявите на компанията. Източник от фолк средите ни разкри под сурдинка прелюбопитна информация от кухнята.
„В момента Димитров организира концерт във Варна, но положението е повече от трагично. Почти няма продадени билети, хората вече нямат интерес. Стига се дотам, че Галена да пуска платени публикации в Инстаграм, за да събира хора. Същият резил беше и в Шумен наскоро, където интересът беше нулев и концертът се провали“, разказват от бранша.
Според запознати, главният виновник за краха на Пайнер е самият Митко Димитров, който бутал напред едни певици за сметка на други. Пресен пример е предстоящото събитие във Варна.
„Пайнера излъга най-добрите си и сериозни певици, сред които и Яница, че концертът всъщност се организира от частен клиент, а не от него. По този начин си изми ръцете и отся изпълнителите по свое усмотрение“, разказва нашият източник.
За залеза на музикалната компания се говори отдавна и неслучайно някои от най-популярните кадри се оттеглиха от потъващия кораб. С всяка изминала година интересът към концертите на Планета става все по-оскъден и беден откъм публика, пише седмичник. Основният проблем е в липсата на музикални проекти на певиците. Обществена тайна е, че Митко Димитров не влага средства в клиповете на изпълнителите – те сами трябва да си покриват масрафа.
И докато по-големите имена успяват някак да финансират проектите си, 80 процента от пайнерките не могат да си позволят този лукс. Някои от тях, като Ивана например, не са излизали с нови хитове от години. Други правят нискобюджетни клипове и слаби парчета поради липса на средства. Така голяма част от фенската маса се отдръпна от Пайнер и концертните зали се опразниха.
„Като няма фенове, няма и закупени билети. Като няма билети, залите са празни. При празни зали, няма и рекламодатели, няма и интерес към певиците от страна на ресторантьорския бранш. Всичко това доведе до празния джоб на Митко Димитров и вместо да си вземе поука, той продължава да дърпа Пайнер към дъното“, клатят глава представители на поп-фолка.