ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
През последните 25 години Виктория Бекъм се опитва да се утвърди като модна икона и да затвърди имиджа на бранда си и персоната си като дизайнер. Бившата спайска поддържа ревностно социалните си профили като непрекъснато качва семейни кадри и промотира своите продукти.
Това обаче не успява да ѝ осигури място на кориците на списанията, а и през последните седмици селфитата ѝ се радват на по-малка популярност от страна на феновете, пише "Дейли Майл".
Пресен пример за това е видеото за колекцията ѝ пролет/лято, което тя не представи на Седмицата на модата в Лондон, а вместо това реши да презентира дигитално. То бе гледано в мрежата едва от 72 826 нейни фена, като последователите ѝ са над 29 млн.
Малка справка назад във времето показва, че през септември 2020 г. едно селфи на звездата средно е харесвано от 730 хил. души, а подобен кадър днес е отразен едва от 480 хил. нейни почитатели.
Последната изява на корица на г-жа Бекъм бе през януари миналата година за сп. Harper's Bazaar. А за британския Vogue тя позира в далечната 2018, напомня "Тялото". Шоубизнес коментатори във Великобритания вече открито се чудят дали Виктория не е загубила чара и влиянието си и вече не е сред топиконите на дамите на континента.