ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Porsche 911 - това е архетипът за всекидневния спортен автомобил; това са лицето, сърцето, цялата кръвоносна система на бранда Porsche. От модела-икона досега са произведени стотици хиляди бройки. По-точно 999 999. Сега безгрешната му история, утвърденият дизайн и характеристики доведоха и до едномилионното Porsche 911, което днес слезе от поточната линия и напусна пределите на едно от най-основните за автоиндустрията предградия на Щутгарт. Юбилейната Carrera S е в специалния ирландско зелен цвят, с многобройни ексклузивни функции, присъстващи в оригиналното 911 от 1963 година.
Компактният автомобил с две врати е най-стратегическият модел в цялата продуктова гама на Porsche и това не се твърди само от ръководството, нито само от клиентите. Цифрите показват, че именно 911 поставя Porsche в позицията на производител с най-голяма печалба в света.
Д-р Волфганг Порше, основен акционер и председател на борда на Porsche AG, е част от развитието на 911 още от ден първи: "Преди 54 години имах възможността да направя първите си пътувания с 911 с моя баща. Усещането да си в този автомобил е толкова вълнуващо сега, колкото беше и преди. И това е защото ние не променихме основните си ценности".
Porsche 911 утвърди нова категория и устоя дори в безмилостния апогей на спортните премиум автомобили. Въпреки дългия период на пазара и конкурентите, никнещи като гъби, автомобилът запази своята изключителност и се превърна в желана и изискана кола за ценители.
Качеството на 911 е легендарно. Приблизително 70% от всички модели 911, произведени през последните 50 години, все още са по улиците и в гаражите, предава Спортал. В допълнение, не едно сериозно проучване е направено за успеха на Porsche от американски маркетинг професори и институции.
За легендарната история допринасят и множеството моторспорт успехи. Създаден както за пътя, така и за пистата, никой друг модел не намира подобна рецепта за успех, както 911. Около половината от всичките 30 000 победи на Porsche в моторната история са дело именно на 911.
Забележителен фактор за успеха на продукцията е именно предградието на Щутгарт – Зуфенхаусен, където са произведени стотиците хиляди 911. Днес всичките модели с две врати – 911, 718 Boxster и 718 Cayman и техните прототипи, излизат от една поточна линия благодарение на усъвършенстван производствен подход.
"Днес ние създадохме едномилионният 911. Добрата новина е, че нашите експерти продължават да ги правят със същата посветеност на идеята. Концепцията за електрическата гама на Porsche е една нова ера в историята ни, и ако я превърнем в успешна, това ще се дължи единствено на квалифицираните и мотивирани хора, които работят за нас", коментира Уве Хюк, председател на производствения съвет на Porsche.