ЕКСКЛУЗИВНО! Читателка на ПИК алармира за нова диверсия на "Виваком"! Вижте потресаващата й находка!
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Скандалното разкритие на ПИК, че "Виваком" дере възрастни хора с есемеси, предизвика реакция от много наши читатели.
Вчера публикувахме, как "Виваком" изпраща набор от кратки съобщения, които системата на оператора праща автоматично от номер 13 36 до свои потребители, за да участват в игра за спечелване на телефони и други подобни награди. Така нищо неподозиращите хора получават огромни сметки, което отприщва възмущението им.
Ето какво споделя читателката ни Ваня Терзиева:
"Аз също съм потърпевша от тези нагли СМС-и. Надписаната ми сума за два месеца е 13,20 лв., която отказвам да заплатя на Виваком вече трети месец. Пуснах жалба не само до тях, но и до Комисията за защита на потребителите /резултат - 0/ и до Комисията за регулиране на съобщенията /очаквам отговор по проверка, която казаха, че са почнали/. Със задна дата се коригираха за 6-месечен период за отстъпката от 2%, която се полага за електронна фактура и която бяха пропуснали да калкулират. При това не я изчисляват както се полага върху цялата сума на абонамента за 4 услуги - дом., моб. телефони, Интернет и цифр. ТВ, а само за телефоните. Така вместо всеки месец това намаление да е 0,80 лв, то е само 0,29 лв. И ако не си го искаш, просто се правят на разсеяни. При това сега приспадат това намаление от сумата, която са ми начислили неправомерно за СМС-ите, т.е. аз де факто не получавам тези 2%, а те си ги избиват. Таксуват те за данни без да ползваш мобилен интернет - някакви стотинки, но при милион потребители на месец прибират милиони. Така ще е защото няма никакъв контрол. Ако им поставят една тлъста глоба, да видим дали няма да са по-внимателни с клиентите си. А за техн. им проблеми и служби на Виваком въобще не ми се говори".
Публикуваното мнение на г-жа Терзиева, е без редакторска намеса.
Агенция ПИК е готова да предостави думата и на засегнатата страна.