Вход
София
Времето в София 6 o C

Експерти: Facebook загива заради липса на защита на личните данни, Messеnger трупа точки

Експерти: Facebook загива заради липса на защита на личните данни, Messеnger трупа точки

на 24.10.2018
9311
0
Експерти: Facebook загива заради липса на защита на личните данни, Messеnger трупа точки
Автор: ПИК
24.10.2018
0
9311

Закупуването на Instagram от Facebook за 1 милиард долара през 2012 г. изглеждаше като проиграване на огромна сума пари на хазарт. Шест години по-късно обаче това малко приложение - заедно с Messenger и WhatsApp започна да служи като защитна мрежа на Facebook, пише "Дейли Стар".

Изверг! Полицията на Кливланд издирва мъж, излъчил на живо убийство във Facebook Live

Изверг! Полицията на Кливланд издирва мъж, излъчил на живо убийство във Facebook Live

Полицията в Съединените щати издирва мъж, за който има...

на 17.04.2017

Разбира се, Facebook днес все още не е загубил водещата си роля сред социалните мрежи и това едва ли ще се промени скоро.

И все пак, на фона на привидно безкрайните проблеми на компанията, свързани с погрешно поднесената информация, изгубването на лични данни, хакването и омразата, която се сипе във Facebook пространството, както и идеята, че Facebook може да не е винаги на върха, започва да се подценява.

"Facebook може да се срине", каза Дейвид Къркпатрик, който написа книга през 2010 г. за ранната история на Facebook.

В интервю той казва, че проблемът с манипулациите с и в подобна социална мрежа "може да стане толкова ужасяващ, че рекламодателите могат да започнат да се отдръпват. 

Това все още не се случва, но може да се случи”, казва той. “Facebook има 2,23 милиарда потребители, брой, който все още расте с темпо, което извън konteksta na американските анализатори на Уолстрийт, ще увеличи приходите на Facebook от 2018 г. и те ще достигнат 55 милиарда долара.

За вас, кифли! Бутонът „Like” във Facebook е...

За вас, кифли! Бутонът „Like” във Facebook е...

Учени набедиха бутона „like”във Facebook, че...

на 13.12.2017

Докато компанията развива приходите си от приложения като eMarketer, то изюисленията сочат, че Instagram ще донесе 16% от рекламните приходи на Facebook тази година и 25% до 2020 г.

"Това наистина говори за факта, че рекламодателите предпочатат Instagram", каза анализаторът на eMarketer Дебра Уилямсън.

В действителност, Instagram се превръща в най-голямата социална мрежова услуга за много марки и потенциални рекламодатели, за да взаимодействат с потребителите, каза Ювал Бен-Ицжак, изпълнителен директор на социалната маркетингова фирма "Сошълбейкърс".

Въпреки че тези компании достигат до по-малка аудитория чрез Facebook, тези хора "ангажират" или взаимодействат много повече с рекламодателите, казва той. “Facebook работи усилено, за да гарантира, че Messenger и по-късно, WhatsApp, ще станат жизнеспособни социални пространства за комуникация с рекламна цел”.

Във вторник Facebook обяви плановете си да направи приложението Messenger по-лесно. Редизайнът обаче ясно показва, че съобщенията от бизнеса и рекламите стават все по-важни. Такива послания сега са приоритетни и са в центъра, наред с посланията към приятели и други хора.

Facebook е увеличила с 50% разходите за безопасността на Зукърбърг през 2017 г.</p><p>

Facebook е увеличила с 50% разходите за безопасността на Зукърбърг през 2017 г.

През 2017 г., компанията Facebook е изразходвала около $9...

на 16.04.2018

Facebook, разбира се, работи усилено, за да накара хората и бизнеса да се включат активно в разработването му в тази посока, убеждавайки ги, че разговорите с Messenger са по-ефективни от тези, изпратени под формата на имейли до авиокомпания, магазин за дрехи или дори банката. Едно нещо, което Facebook винаги е разбирал, е значението на човешките връзки и наюина на взаимодействие.

Чудовски смята, че комуникацията е "основна човешка нужда". Като се има предвид, че хората използват Messenger, а не основната услуга на Facebook, за подобен тип установяване на комуникация, това означава, че Messenger придобива по-голяма важност и популярност от Facebook.

"Ние не взимаме позиция за това кое е по-важно", казва Чудовски. “Все пак, като се има предвид, че хората вече не се нуждаят от профил във Facebook, за да използват Messenger, може би, някой ден приложението ще измести Facebook. В края на краищата хората, особено по-младите, използват Facebook все по-рядко дори когато се събират в Instagram или в различните приложения за съобщения”.

Изследване на "Pew Research Center" наскоро установи, че малко повече от половината тийнейджъри използват Facebook, докато 72% използват Instagram.

 "Идеята винаги е била да не се заменя Facebook, а да се добавя към него и да се надгражда неговата социална база", каза Нейт Елиът, ръководител на фирмата за проучване на пазара "Nineteen Insights". Но засега Facebook се ползва с по-добра репутацията и се смята за много по-предпочитана социална мрежа.

Превод и редакция: ПИК

Сподели:
свързани новини
Напиши коментар »
(0)
Вашето мнение
Код за сигурност:
Последни новини
Най-важното
Най-четени
Най-коментирани
Кой е най-успешният политик в България по време на прехода?
Общо гласували: 26524
архив

Старшината говори на войниците: - ... и така войници, водата кипи при 90 градуса... Един войник се обажда: - Водата кипи при 100 градуса, не при 90. - ...Аа, да бе, верно, правият ъгъл кипеше при 90 градуса.

няма нови новини
Днес: 297
hot
най-четени новини в момента
сега
2218
четат ПИК
сега
четат тази новина
x
ИЗВЪНРЕДНО В ПИК TV: Военна полиция и военна прокуратура разследват мястото на катастрофата с президентския шофьор от НСО, блъснал дете (ОБНОВЕНА)
x
Има ерогенни зони, за които не подозираме
x